شرح وظایف انتظامات
1. حفظ و حراست از ساختمانها، تاسيسات و اموال در ساعات اداري و غير اداري
2. كنترل دائم عبور و مرور و نظارت بر ورود و خروج افراد و اموال در ساعات اداری وغير ادراي
3. جلوگيري و ممانعت از ورود و خروج غير مجاز افراد، اموال و تجهيزات در ساعات اداري و غير اداري
4. نظارت و سرکشي به قسمت هاي تعيين شده و مراقبت از اموال و دارائيها
5. دريافت مجوزهاي ورود و خروج کالا و کنترل دقيق و ثبت اطلاعات مورد نظر در دفاتر مربوطه
6. اطلاع رسانی فوری حوادث و اتفاقات ناگهانی نظیر آتش سوزی، دزدی و خرابی به ماموران نیروی انتظامی و مسئولان مربوطه
7. مراقبت در حفظ و ایمنی افراد، ساختمانها و اموال و ارائه خدمات و کمک های لازم در مواقع اضطراری
8. بازديد از كليه بخش ها و واحدها پس از خاتمه كار و حصول اطمینان از وضعیت مناسب اماکن، ساختمانها و ...
9. رعایت ضوابط و دستورالعمل های حفاظتی و امنیتی در كنترل ورود و خروج و محافظت از ساختمانها و انجام سایر امور محوله
10. انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق
مسئول:
عباس آلویی
سوابق اجرایی: