شرح وظایف کارشناس امور پشتیبانی و خدمات عمومی:
- مدیریت ارائه خدمات عمومی و پشتیبانی به پرسنل سازمان با هماهنگی واحدهای تخصصی مربوطه
- مديريت امور نظافت، آبدارخانه و پذیرایی كاركنان
- هماهنگي در خصوص واگذاری امور پشتیبانی و خدمات عمومی به پیمانکاران خارج از مجموعه
- نظارت در امرنقل و انتقال وسایل و لوازم و جمع آوری اثاثیه اسقاط و غیرقابل استفاده و تحویل آن به انبار
- برنامه ريزي تأمين فضا و تدارك تجهيزات و امكانات و وسايل اداري و رفاهی مورد نیاز با همكاري اداره اموراداري و خدمات رفاهي
- نظارت بر امر نگهداري ساختمانها و وسايل و تأسيسات واحدهاي مختلف
- بازديد از مجموعه ها و واحدهاي تابعه سازمان و بررسي و نظارت بر حسن ارائه خدمات عمومي و پشتيباني
- مدیریت بر امور پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی و انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، محل جلسات و امثالهم
- اجراي نظام بهداشت و ايمني محيط كار با نظارت و مشاركت اداره منابع انساني
- انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق