سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

05 خرداد 1395 17:19 3284 بازدید

مشاور شهردار کاشان:

ملت ایران فداکاری های ایثارگران دفاع مقدس را فراموش نمی کنند

ملت ایران فداکاری های ایثارگران دفاع مقدس را فراموش نمی کنند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان؛ مشاور شهردار کاشان گفت: ملت ایران فداکاری های شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را هیچگاه فراموش نمی کنند.

مجتبی رضازاده در دیدار با جانبازان و ایثارگران که به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان برگزار شد اظهار داشت: آنچه که دلاورمردان ایران اسلامی در جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس در دفاع از دین و سرزمین خود آفریدند صحنه های بی نظیری از رشادت های غیورمردانی است که به ندای امام و مرادشان لبیک گفتند و به یقین خاطرات این بزرگواران برای همیشه در ذهن و باور ملت ایران جاودانه خواهد ماند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: ملت ایران در دفاع از آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ شخص و گروه و کشوری اهل مصالحه و مذاکره نیست و قدرت و توان شایسته ایران در صحنه های مختلف سیاسی، نظامی نشات گرفته از همین تفکر انقلابی است.

در این دیدار صمیمانه که با حضور جمعی از کارکنان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در مرکز توابخشی جانبازان خاتم الانبیا صورت گرفت آقایان هیزمی و کاووسیان از جانبازان پرافتخار70درصد نیز به نمایندگی از این عزیزان به ایراد سخن پرداختند.

جعفرعلی هیزمی ضمن اشاره به برخی از مشکلات جانبازان و یادگاران دفاع مقدس بخصوص جانبازان 70درصد؛ خواستار ارتباط نزدیکتر مسئولین و مقامات شهری با ایشان در جهت آشنائی با مشکلات آنها و ارائه راهکارهائی جهت رفع این مشکلات شد.

حسین کاووسیان نیز در سخنان خود ضمن تشکر از مدیرعامل و کارکنان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در برگزاری نخستین همایش آئینه های ایثار که برای نخستین بار بعد از دوران پرافتخار دفاع مقدس برای تجلیل از جانبازان 70 درصد در شب میلاد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، حفظ آرمان های حضرت شهدا، ایثارگران دفاع مقدس و امام راحل و همچنین پیروی از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را از جمله مهمترین خواسته های شهدا،جانبازان و یادگاران دفاع مقدس دانست.

 


نظرات کاربران