سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

08 شهریور 1396 09:32 1769 بازدید

در نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان

4 تیم دیگر به مرحله نهایی رقابت های گل کوچک اضافه شدند

4 تیم  دیگر به مرحله نهایی رقابت های گل کوچک اضافه شدند

تیم های صعودکننده به مرحله نهایی رقابت های گل کوچک نخستین دوره المپیاد ورزش محلات کاشان از مناطق دو و چهار شهری نیز مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، رقابت های گل کوچک مناطق دو و چهار نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان در حالی برگزار شد که چهره چهار تیم صعودکننده از این مناطق به مرحله نهایی مسابقات شناخته شد.
تیم های محله نوش آبادی ها و انصارالحسین(ع) زیدی از منطقه دو و محله امام هادی(ع) شهرک خاتم الانبیاء(ص) و محله شهرک امیرالمومنین(ع) از منطقه چهار موفق شدند جواز حضور در رقابت های مرحله پایانی رشته گل کوچک را کسب کنند.
این تیم ها پس از صعود از گروه های خود در مرحله مقدماتی، در مرحله حذفی به مصاف حریفان شان رفتند؛ بر این اساس تیم محله نوش آبادی ها با پیروزی 3 بر صفر بر محله چهارراه ورزشگاه و تیم محله انصارالحسین(ع) زیدی با برد 2 بر صفر برابر محله عرب ها امکان راهیابی به عنوان نمایندگان منطقه دو شهری به مرحله نهایی رقابت ها را به دست آوردند.
همچنین محله امام هادی(ع) با یک گل برتری نسبت به محله زینبیه(س) از شهرک خاتم الانبیا و محله شهرک امیرالمومنین(ع) با برد 3 بر صفر مقابل تیم محله ثامن الحجج(ع)، به عنوان نمایندگان راه یافته  از منطقه چهاربه رقابت های مرحله نهایی مسابقات گل کوچک المپیاد ورزش محلات کاشان لقب گرفتند.
نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان با حضور ورزشکاران در هفت رشته ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان و  در قالب رقابت 74 محله در پنج منطقه شهری حال برگزاری است.
انتهای خبر/


نظرات کاربران