سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

08 خرداد 1402 11:11 581 بازدید

با ۲۸ اجرا و ۳٠ هزار استقبال کننده رقم خورد:

تمدید سیرک امپراطور در پی استقبال شهروندان

تمدید سیرک امپراطور در پی استقبال شهروندان

به دنبال استقبال گسترده شهروندان کاشانی از سیرک امپراطور، اجرای این برنامه شاد و مهیج با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مدت ۶ روز تمدید شد.

در چهارده روز گذشته طی ۲۸ اجرا، بیش از ۳٠ هزار شهروند کاشانی از سیرک امپراطور استقبال کرده‌اند که با توجه به استقبال گسترده مردم و درخواست شهروندان این رویداد تمدید شده و تا جمعه ۱۲ خرداد ماه در سالن ورزشی شهید اردهال(فین بزرگ) برگزار می‌شود.

با توجه به نهادینه کردن فرهنگ قدرشناسی در جامعه، به منظور احترام و قدردانی از پرستاران و کادر درمان، همزمان با ایام دهه کرامت، پرستاران، کادر درمان و شاغلین در دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند در روزهای یک‌شنبه تا چهارشنبه ۷ تا ۱٠ خرداد ماه با ارائه کارت شناسایی معتبر نسبت به تهیه بلیط رایگان برای خود و بلیط نیم‌بها برای خانواده‌های محترمشان اقدام کرده و به تماشای این برنامه بنشینند.

همچنین در تاریخ‌های ذکر شده با توجه به ولادت امام رضا(ع) علاوه بر اهدا بلیط رایگان به دارندگان اسامی رضا، در این ۴ شب در هر سانس به یک نفر به قید قرعه، کمک هزینه مشهد مقدس تعلق می‌گیرد.
 
گفتنی است سیرک امپراطور با حضور فینالیست‌های برنامه عصر جدید، هر شب به همت مدیریت ورزش و تندرستی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، در دو سانس ۱۹ و ۲۱:۳٠ اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با تماس با شماره همراه ۰۹۳۳۴۴۳۱۸۱۸ و ۰۹۹۱۱۱۸۴۹۶۲ نسبت به رزرو بلیط اقدام کنند.


نظرات کاربران