سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

04 دی 1396 11:49 1433 بازدید

با حضور نونهالان کاشانی

ششمین خانه بازی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افتتاح شد

ششمین خانه بازی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افتتاح شد

ششمین خانه بازی سازمان فرهنگی‌ ورزشی شهرداری کاشان با عنوان «آل یاسین» افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، خانه بازی آل یاسین تحت نظارت سازمان  طی مراسمی در میان استقبال کودکان و خانواده های کاشانی به بهره برداری رسید تا تعداد خانه های بازی مورد استفاده خانواده های شهرستان به عدد 6 برسد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در این مراسم با تأکید بر لزوم ارائه مطالب آموزشی جدید به کودکان و نونهالان اظهار کرد: باید این محتواها بر اساس نیازهای روز و کنونی جامعه به خردسالان و کودکان ارائه شود.

مرتضی‌ والی‌زاده با بیان اینکه این آموزش‌ها تنها به امور تربیتی منحصر نمی‌شود گفت: باید حتی در نوع  سرگرمی شیوه متناسب شرایط امروز در نظر گرفته شود و تفریحات سالم متناسب به کودکان عرضه گردد.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از روش‌های کارشناسانه و علمی در آموزش به کودک، ضرورت خودداری از تکرار شیوه‌های کلیشه‌ای غیرسودمند را خاطرنشان ساخت و افزود: این آموزش‌ها باید چالش‌هایی مانند مسائل اجتماعی و شهروندی را به فرزند بیاموزد.

خانه بازی آل یاسین، که تحت نظارت و با صدور مجوز رسمی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و توسط بخش خصوصی اداره می شود و برنامه‌های مختلفی را در طول سال برای نونهالان کاشانی در نظر دارد  در خیابان کارگر واقع شده است.

شایان ذکراست پیش از این خانه های بازی دارا و سارار، سرزمین کوچولو، کلاه قرمزی، کودک نابغه و کفشدوزک برای استفاده شهروندان در کاشان راه اندازی شده و اکنون در حال فعالیت هستند.

انتهای خبر/


نظرات کاربران