سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

11 آبان 1395 11:14 2025 بازدید

در آبانماه

فرهنگسرای المهدی(عج) با 15 کارگاه به سبک زندگی می پردازد

فرهنگسرای المهدی(عج) با 15 کارگاه به سبک زندگی می پردازد

۱۵ کارگاه با موضوعات اجتماعی و سبک زندگی در فهرست برنامه های آبان ماه فرهنگسرای المهدی(عج) قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان،  این سلسله کارگاه ها در حوزه هایی نظیر مهارت های زندگی، فضای مجازی در ماه جاری در فرهنگسرای المهدی (عج) برگزار می شود.

در سلسله کارگاه های مهارتهای زندگی،  موضوعاتی چون تربیت فرزند، ارتباط با همسر و دانستنی های پیش از ازدواج در قالب برنامه های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی مورد بررسی قرار گرفته و در  سلسله کارگاه های حوزه سایبری، نیز کارگاه هایی آموزشی با عنوان « فضای مجازی، دشمنان حقیقی »در خصوص آسیب های  شبکه های اجتماعی و تهدیدات و فرصتهای این پدیده قرن ۲۱ برپا می گردد.

کارگاه های پیش از ازدواج و تربیت فرزند ، علاوه بر شنبه هرماه در طاهر آباد، به ترتیب روزهای یکشنبه و دوشنبه در فرهنگسرای المهدی(عج) برگزار شده و کارگاه های «فضای مجازی، دشمنان حقیقی» نیز روزهای چهارشنبه آبان ماه با حضور مهندس ضابط، کارشناس تبلیغات اینترنتی فارغ التحصیل از دانشگاه آکسفورد انگلیس با همکاری ستاد نماز جمعه راوند، طاهرآباد و خزاق اجرا می گردد.

شایان ذکر است علاقه مندان برای حضور در این کارگاه ها، که به صورت رایگان برگزار می شود می توانند با تماس با  شماره 55512034 از اطلاعات تکمیلی مطلع شوند.


نظرات کاربران