سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

03 تیر 1395 11:13 2001 بازدید

با استقبال پرشور خانواده های کاشانی:

معرفی برترین های دوازدهمین جشنواره سفره رمضان در کاشان

معرفی برترین های دوازدهمین جشنواره سفره رمضان در کاشان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، دوازدهمین جشنواره «سفره رمضان» با استقبال پرشور خانواده های کاشانی و رقابت سالم بانوان در پخت غذا ویژه ماه مبارک رمضان در فرهنگ سرای مهر برگزار شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در این مراسم، با تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و فرارسیدن ولادت پرفروغ کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، به نقش بسيار مهم تغذيه در تأمين سلامت تن و روان انسان، روش تغذيه صحيح و استفاده از غذای سالم طبق سفارشات اسلام اشاره کرد.

مجتبی رضازاده گفت: دوزادهمین جشنواره «سفره رمضان» امسال نیز با حضور پرشور و گسترده خانواده های کاشانی به ویژه بانوان همراه با ایده ها و طبخ غذاهای سالم برگزار شد.

وی، با اشاره به اینکه این جشنواره در 5 بخش پیش غذا، غذای اصلی، دسر، شیرینی و سفره آرایی برگزار شد اظهار داشت: حدود یکصد بانوی کاشانی با پخت انواع آش ها، پلوها، دلمه ها، دسرهای سنتی و اصیل ایرانی، شیرینی ها، سفره آرایی و میوه آرایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش پیش غذا فاطمه مدرسی فرد، فهیمه ظهیری، فهیمه عبدالرحیمی نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش غذای اصلی معصومه عسگری، مهدیا زاهدی و پروین نصیری مقام اول تا سوم را از آن خود کردند و از فرزانه اسکندری نیز در این بخش تقدیر شد.

در بخش دسر، زهرا عبدالهی، اسماء اسماعیلی و زهرا حفیظیان، در بخش شیرینی پزی عارفه مجیدی، اسماء اسماعیلی و فاطمه پنجی به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

در بخش سفره آرایی و میوه آرایی نیز به ترتیب فاطمه دیدار، فاطمه پنجی و فرشته اسماعیلی نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

شایان ذکر است: دوازدهمین جشنواره سفره رمضان از سری برنامه های فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان همراه با برپایی نماز جماعت، افطاری، کارگاه تغذیه سالم، اجرای نمایش، مسابقه حضوری و همچنین رقابت بانوان در پخت انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی برگزار شد.

 


نظرات کاربران