سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

29 مهر 1396 07:47 1500 بازدید

در قالب جشنواره سلامت زنان:

پیاده روی در مسیر سلامت مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد

پیاده روی در مسیر سلامت مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد

از مجموعه برنامه های "جشنواره سلامت بانوان" ویژه برنامه ورزش، نشاط و سلامت زنان در مسیر سلامت  از میدان بسیج تا مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این ویژه برنامه «پیاده روی و طبیعت گردی بانوان» که با حضور پرشورسراهای محله همراه با پویش ملی سلامت برگزار شد، حدود 200 نفر از بانوان با هدف ارتقاء اگاهی بانوان نسبت به ابعاد سلامت جسمی و روانی  شرکت کردند.
برپایی ایستگاه نشاط همراه با آیتم ورزش صبحگاهی و برگزاری مسابقات تفریحی آمادگی جسمانی بانوان با حضور 12 تیم در قالب گروه های سه نفره و بر اساس تایم زمانی و در سه مرحله انجام شد.
طناب‌زنی، عبور از مانع با توپ و دراز و نشست بصورت ایستگاهی با استقبال پرشور بانوان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد که در پایان این دوره از مسابقات به تیم های اول تا  سوم که در کمترین زمان ایستگاه را به اتمام رساندند جوایزی اهدا شد.
« پیاده روی و طبیعت گردی بانوان» به همت اداره شهر سالم مدیریت خدمات و مشارکت‌های اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار ‌شد.
انتهای خبر/


نظرات کاربران