سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

26 بهمن 1401 19:04 482 بازدید

با حضور پدران و فرزندان رقم خورد:

اجتماع دوچرخه سواری پا در رکاب انقلاب به مناسبت دهه فجر

اجتماع دوچرخه سواری پا در رکاب انقلاب به مناسبت دهه فجر

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ، اجتماع  دوچرخه‌سواری با عنوان " پا در رکاب انقلاب "ویژه پدران و فرزندان با حضور بیش از یکصد نفر شرکت کننده از دوچرخه سواران  کانون امام رضا(ع)، حوزه امام حسین(ع) و آموزش و پرورش اجرا شد.

در این اجتماع  که از میدان ۱۵ خرداد، یادمان شهدای دانش‌آموز، دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) آغاز شد، دوچرخه سوران مسیرهای چهارراه آیت اله کاشانی،، میدان امام حسین (ع)، میدان قاضی اسداله، میدان کمال‌‌الملک ، چهارراه امام جواد ، میدان درب عطاء ، میدان امام خمینی و زیارت حبیب بن موسی (ع) را به مسافت بیش از ۸ کیلومتر همراه با در دست داشتن پرچم جمهوری ایران رکاب زدند و با همراهی نیروی انتظامی، پلیس راهور و بسیجیان گردان امام علی(ع) به پایان مسیر رسیدند.
 
 اجرای گروه سرود با موضوع انقلاب، اهداء جوایز به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان و غبارروبی قبور شهداء در زیارت حبیب این موسی از جمله برنامه‌های این رویداد ورزشی بود.
 

اجتماع  دوچرخه‌سواری" پا در رکاب انقلاب با همکاری ناحیه مقاومت بسیج کاشان، اداره ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کاشان. نیروی انتظامی، پلیس راهور، جمعیت هلال احمر، سازمان بسیج ورزشکاران، اداره اوقاف و امورخیریه و هیات دوچرخه‌سواری کاشان برگزار شد.


نظرات کاربران