سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

11 بهمن 1402 11:37 355 بازدید

تلاش برای تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی در نسل جوان و نوجوان:

از پوستر جشنواره «ترنم بیداری» در فرهنگ‌سرای مهر رونمایی شد

  از پوستر جشنواره «ترنم بیداری» در فرهنگ‌سرای مهر رونمایی شد

در آستانه دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پوستر هفتمین جشنواره «ترنم بیداری» از برنامه‌های فرهنگ‌سرای‌ مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان رونمایی شد. 

مراسم رونمایی از این پوستر که طراحی آن را سیدمهدی سیدی‌نیا بر عهده داشته با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولین شهری و فعالین فرهنگی و هنری انجام شد.
 
هفتمین جشنواره «ترنم بیداری» همزمان با گام دوم انقلاب و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در راستای معرفی و تبیین مفاهیم انقلاب، معرفی وقایع و حوادث انقلاب برای نسل نونهال، نوجوان و جوان، ویژه منطقه فرهنگی کاشان اجرا می‌شود. 

این جشنواره در بخش‌های سرود، نقالی و پرده‌خوانی با موضوعات انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، مهدویت و انتظار و همچنین تعالی خانواده و در بخش ویژه نماز، قرآن و عترت با همکاری مدیریت آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. 

هفتمین جشنواره «ترنم بیداری» با رقابت گروه‌های سرود، نقالی و پرده‌خوانی در رده سنی ابتدایی و متوسطه در دو بخش رقابتی و ویژه اساتید انجام می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار پنج‌شنبه ۱۰ اسفند و زمان داوری آثار شنبه ۱۲ اسفندماه است. 

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگ‌سرای مهر واقع در بلوار شهیدان خاندایی مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۵۵۴۲۷٠۶٠ و ٠۹۱۳۷۸۷۱۵۱۹ تماس بگیرند و فراخوان رویداد را از طریق پیوند B2n.ir/tarannombidari دریافت کنند.


نظرات کاربران