سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

12 تیر 1402 13:13 467 بازدید

در گالری گنجینه رقم خورد:

افتتاح نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی و رونمایی از اثر یک در یک سانتیمتری

افتتاح نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی و رونمایی از اثر یک در یک سانتیمتری

مراسم افتتاح نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی مربیان آموزشگاه استاد مهدی رعیتی و رونمایی از ۲ طراحی پرتره این استاد از مجموعه گورستان با موضوع منفورترین آدم‌های جهان در سایز ۱*۱ سانتیمتر با حضور محمدعلی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و کارکنان این سازمان در گالری گنجینه سازمان انجام شد.

محمدعلی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، حمایت از هنرمندان، آشنایی مردم با کارها و فعالیت‌های هنری و به نمایش گذاشتن آثار را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه ذکر کرد. 

در این نمایشگاه ۱۴ اثر از آثار مهدی رعیتی، عطیه بامیری،عاطفه تاج امینی‌ صبا، زینب سادات حسینیان، سمیه مقنی، صبا کیانی‌مجد، علی خدایار، میلاد رعیتی، نیما مجیدی‌فرد، یونس تیمورزاده، فاطمه خیامی‌شاد، امیر عباس پایدار، زینب یزدانی و سارا سروی از هنرمندان گروه نقاشان هایپررئال با تکنیک‌های طراحی با مداد، زغال و سیاه قلم در سایزهای متفاوت در سبک هایپررئال به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا چهارشنبه ۷ تیر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ به گالری گنجینه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان واقع در بلوار دانش، بلوار دانشجو مراجعه کنند.


نظرات کاربران