سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

07 مهر 1395 10:26 2360 بازدید

با حضور چشمگیر شهروندان

بدرود «جشن پایداری» با سلام پارک آزادگان پیوند خورد

بدرود «جشن پایداری» با سلام پارک آزادگان پیوند خورد

شب پایانی جشن بزرگ پایداری در بوستان آزادگان راوند با استقبال چشمگیر شهروندان این منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، سومین و آخرین شب جشن بزرگ پایداری در حالی در بوستان تازه افتتاح شده آزادگان منطقه راوند برگزار شد که حضور گسترده و کم نظیر شهروندان منطقه از این مراسم از نکات قابل توجه آن بود.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در این آیین با تبریک افتتاح بوستان آزادگان،آن را نمونه دیگری از توجه مدیریت شهری کاشان به مناطق مختلف دارالمومنین کاشان دانست و بر عزم آن برای توزیع عادلانه خدمات اجتماعی و شهروندی تأکید کرد.

مجتبی رضازاده با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در پنج نقطه شهری اقدام به ایجاد فرهنگسراها، سراهای محلات و مجموعه های فرهنگی کرده است خاطرنشان کرد:منطقه پنج علاوه بر راوند، خزاق و طاهرآباد را نیز در برمی گیرد و برنامه های فرهنگی و اجتماعی متنوعی در این منطقه از طریق مجموعه هایی نظیر فرهنگسرای المهدی(عج), سرای محله و...اجرا می شود.

مشاور شهردار کاشان همچنین از شهروندان منطقه خواست با ارائه پیشنهادات خود در ارتباط با برنامه های حوزه شهروندی در گونه های فرهنگی و اجتماعی متولی, حوزه فرهنگ مدیریت شهری را در ارتقای سطح کیفی برنامه ها یاری رسانند.

امام جمعه منطقه راوند کاشان با اشاره به جایگاه حساس این حوزه بیان کرد: موقعیت منطقه به عنوان یکی از مبادی ورودی شهرستان و نقش آن به عنوان دروازه عبور به سمت آستان سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) و البته وضعیت روستاها و توابع آن, نگاه ویژه ای را به این منطقه معطوف می سازد.

حجت الاسلام سیدمهدی اصل حسینی با تأکید بر اینکه هرچه در زمینه فرهنگی و ورزشی هزینه شود سرمایه گذاری محسوب می گردد افزود: عرضه امکانات و تجهیزات فرهنگی و ورزشی به نسل جوان یکی از نیازها و ضرورت های منطقه است که می تواند نشاط و شادابی اجتماعی را به ارمغان آورد.

وی با یادآوری تهاجم فرهنگی و جتگ نرم دشمن از طریق فضای مجازی تصریح کرد: متولیان عرصه فرهنگ باید با مهیا ساختن بسترهای فرهنگی و اجتماعی مناسب آسیب پذیری نسل جوان را در برابر این هجوم همه جانبه دشمن به حداقل برسانند.

امام جمعه منطقه راوند کاشان، توطئه های دشمن در افزایش ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی را یادآور شد و تأکید کرد: دشمن در صدد است اصل و اصالت جمهوری اسلامی را از ما بگیرد.

تقدیر از خانواده شهیدان شمس, حسینیان, شیخی و آخوندی, خاطره گویی محمد شقاقی، رونمایی از کتاب «سلیمان اسارت»,  اجرای

 

موسیقی توسط خواننده ارزشی علی اکبر قلیچ, نمایش طنز, ارائه سرود توسط گروه ظهیر, اجرای نمایش طنز و...برخی دیگر از بخش های شب پایانی  این جشن بزرگ بود.

شایان ذکر است جشن بزرگ پایداری به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به مدت سه شب در دبیرستان های امام خمینی(ره) و بوستان آزادگان واقع در شهرک آزادگان راوند به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.


نظرات کاربران