سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

21 فروردین 1402 17:19 468 بازدید

سرپرست سازمان:

ترویج فرهنگ انقلابی مهم‌ترین هدف ما در برگزاری جشنواره ترنم بیداری است

ترویج فرهنگ انقلابی مهم‌ترین هدف ما در برگزاری جشنواره ترنم بیداری است

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان هدف از اجرای ششمین جشنواره «ترنم بیداری» را تبیین و ترویج ارزش و فرهنگ انقلابی ذکر کرد.

محمدعلی فرجی در مراسم اختتامیه جشنواره ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری ششمین جشنواره«ترنم بیداری» با تشریح این رویداد، بر شناسایی استعدادهای جوان و خلاق و متعهد در حوزه سرود و نوا، ارائه الگوهای مناسب، تولید محتوای انقلابی در جامعه و ارتقا تبیین مبانی ارزش‌های انقلابی و نیز ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت تاکید کرد.

وی افزود: جشنواره «ترنم بیداری» با حضور ۸۰۰ دانش‌آموز از کاشان و آران و بیدگل و نواحی آن در قالب رقابت ۴۵ گروه سرود اجرا شد که ۱۱ گروه هم‌خوانی عناوین برتر را به دست آوردند.

سرپرست سازمان در پایان با اشاره به تقویت فرهنگ اسلامی و انقلابی در مدارس، افزود: در راستای برنامه‌های مدرسه محور و ارتباط با آموزش و پرورش، از هفته‌های آینده یک‌شنبه‌های علوی و سه‌شنبه‌های مهدوی با رویکرد ترویج قرآن و جایگاه اهل بیت برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است ششمین جشنواره «ترنم بیداری» به همت فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با مشارکت آموزش و پرورش و پایگاه‌های بسیج شهرستان کاشان انجام شد.


نظرات کاربران