سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

02 خرداد 1402 14:05 338 بازدید

به میزبانی خانه طباطبایی رقم خورد:

تقدیر از خانواده‌های پر جمعیت شهرداری در جشن خانواده باشکوه

تقدیر از خانواده‌های پر جمعیت شهرداری در جشن خانواده باشکوه

همزمان با هفته ملی جمعیت در جشنی با عنوان "خانواده باشکوه" فرهنگ‌سرای بانو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از خانواده‌های پر جمعیت شهرداری با بیش از ۶ عضو، تبجیل کرد. 

روانشناس مثبت گرا و استاد دانشگاه در این برنامه، یکی از عوامل موثر در استحکام بنیان و افزایش جمعیت خانواده  ( فرزندآوری) را داشتن شناخت و آگاهی همه جانبه از این موضوع مهم، اهداف درست، منطقی و علمی از این امر مقدس  به دور از افراط و تفریط دانست.

 مرتضی کاشانی‌نژاد با تشریح فواید و اثرات روانشناختی افزایش جمعیت خانواده، افزود: پدر و مادر در مسیر رسیدن به این اهداف قطعا متحمل زحمت‌ها و سختی‌هایی می‌شوند و لازم است والدین برای پیشگیری از ناامیدی و بی انگیزگی، توکل و تاب آوری خود را تقویت کنند. 

رونمایی از سرود خورشید عشق کاری از گروه سرود باران، هنرنمایی هنرمندان گروه سیرک امپراطور، تبجیل از مامای پیشکسوت خانم شاهمیری و یک خانواده موفق از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
 
همچنین در حاشیه این برنامه، با توجه به فصل برداشت گل محمدی، آیین گل غلتان به صورت نمادین اجرا شد و حاضرین و گردشگران، نوزادان خود را در گل‌های محمدی تطهیر کردند.


نظرات کاربران