سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

04 مهر 1403 23:21 41 بازدید

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان:

جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد، گامی در جهت مردمی سازی هنر نمایش است

جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد، گامی در جهت مردمی سازی هنر نمایش است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در مراسم اختتامیه سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد گرامیداشت هنرمند شهید علیرضا شبانی با بیان اینکه این جشنواره از لحاظ ساختار سازی خاص و هزینه با رویدادهای فرهنگی هنری دیگر کاملا متفاوت است، این جشنواره را گامی در جهت مردمی سازی هنر تئاتر و شناسایی علاقه‌مندان هنر نمایش عنوان کرد. 

محمد علی فرجی، آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ قرآن و عترت و خانواده را به عنوان محورها و موضوعات این جشنواره نام برد و گفت: سومین دوره جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد  از لحاظ کیفیت کار کاملا متفاوت و امیدوارکننده نسبت به سال‌های قبل بود. 

وی به برگزاری این جشنواره طی همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، بسیج هنرمندان، حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حمایت شهردار محترم و شورای اسلامی شهر و ناحیه مقاومت بسیج اشاره کرد و از دست اندرکاران این رویداد فرهنگی و هنری بابت همراهی در این جشنواره تشکر کرد. 

فرجی با اشاره به رقابت ۱۴ گروه هنری در این رویداد گفت: امیدوارم سال‌های بعد  نیز شاهد رقابت هنرمندان تئاتر و میزبان گروه‌های بیشتری در این جشنواره باشیم و این جشنواره آغازی برای نمایش گسترده آثار فاخر هنری باشد و در آینده نزدیک تولیدات این جشنواره در مساجد مختلف شهر نیز اجرا شود.


نظرات کاربران