سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

11 اردیبهشت 1402 02:29 567 بازدید

در هفتمین روز اردیبهشت‌ماه انجام شد:

رقابت اسکیت‌بازان شاخه بتل در مسابقات فری‌استایل کشوری به میزبانی کاشان

رقابت اسکیت‌بازان شاخه بتل در مسابقات فری‌استایل کشوری به میزبانی کاشان

نتایج نخستین روز مسابقات اسکیت فری استایل کشوری / کسب ۴ مدال طلا و ۶ نقره و ۴ برنز برای تیم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

نتايج و نفرات برتر نخستين روز مسابقات کشوری اسکیت فری‌استایل شاخه بتل كه به ميزباني سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و هیئت اسکیت کاشان در حال برگزاری است، در شاخه بتل مشخص شد.

در نخستین روز این رقابت‌ها، ۹۶ شركت كننده در دو قسمت آقایان و بانوان در پنج رده سنی در شاخه بتل با یکدیگر به رقابت پرداختند كه در پایان نفرات زیر عنوان‌های اول تا سوم رده‌های سنی مختلف را به خود اختصاص دادند.

در قسمت بانوان رده سنی زیر ۱۰ سال مبینا منعمی و هلما سلمان طاهری از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، صبا میرلوحی و بهار نیک ملکی از اصفهان رتبه‌های اول تا چهارم را به دست آوردند.

در رده سنی ۱۰_۱۲ سال، عارفه عسگری از قزوین، هستی دارابی و هلیا محجوب از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رده ۱۲_۱۵ سال، کوثر صفری از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مهتا شکور از اصفهان و هلیا سلمان طاهری از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان نیز در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

 عسل صادقی از تهران، ملیکا سپهری از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و پارمیس دولت آبادی از تهران عناوین اول تا سوم رده سنی ۱۵_۱۹ سال را کسب کردند و مژده راستین،  آتوسا سمیره شی و عطیه چمن دار هر سه از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم رده سنی ۱۹ سال به بالا شدند.

در بخش آقایان رده سنی زیر ۱۰ سال امیرحسین زرفرح از تهران،محمدمهدی سمسار و ماهان افتخاری از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش آقایان در رده سنی ۱۰_۱۲ سال، علی زینلی و ایلیا دینی  از سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و امیررضا برزگر از تهران، و در رده سنی ۱۲_۱۵ سال، کوروش مصطفوی و رسا کشاورز از تهران و نیز پارسا سیاری از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اول تا سوم شدند.

در رده سنی ۱۵_۱۹ سال نیز مرتضی بخشیان و ماهان دزفولی از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و  ایلیا جهان‌نیا از تهران و در در رده سنی ۱۹ سال به بالا، امیر آزادفلاح، امیرمحمد طبرسی و سینا بذری هر سه از تهران در جایگاه اول تا سوم  مسابقات ایستادند.


نظرات کاربران