سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

03 آذر 1395 23:15 1999 بازدید

در قالب مسابقه بزرگ کتابخوانی

«زنگ انتظار» برای دانش آموزان کاشانی به صدا درآمد

«زنگ انتظار» برای دانش آموزان کاشانی به صدا درآمد

مسابقه بزرگ «زنگ انتظار» ویژه دانش آموزان چهارم، پنجم و ششم ابتدایی کاشان با موضوع مهدویت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این مسابقه، کتاب «زنگ انتظار» به صورت رایگان در مقاطع چهارم، پنجم و ششم ابتدایی برخی مدارس این شهرستان توزیع شده و دانش آموزان علاقه مند به شرکت در مسابقه می توانند پس از مطالعه کتاب، نسبت به تکمیل پاسخنامه و ارسال آن به دبیرخانه این مسابقه به نشانی راوند، ابتدای بلوار حرم، فرهنگ سرای المهدی(عج) و یا سایر فرهنگ سراهای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اقدام کنند.

علاوه بر اعزام80 نفر از دانش آموزان برگزیده در این مسابقه به اردوی یک روزه تفریحی و آموزشی قم و جمکران، شرکت کنندگان در این رقابت کتابخوانی، می توانند با ارسال شماره پاسخ به سامانه پیامکی مرکز مهدویت قم(درج شده در کتاب) از صدها جایزه ارزنده نقدی نیز بهره مند گردند.

ترویج فرهنگ مهدوی در میان دانش آموزان، تبیین ضرورت آشنایی با مفهوم انتظار در مدارس، معرفی ابعاد وجودی امام زمان(عج) به شیوه جذاب برای مخاطب کودک و نوجوان و... برخی از اهداف برگزاری این مسابقه به شمار می رود.

آخرین مهلت شرکت در مسابقه بزرگ زنگ انتظار، 25 آذرماه جاری بوده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه مسابقه فرهنگسرای المهدی(عج) با شماره 55512034 تماس حاصل کرده و یا از سایر فرهنگ سرای مهر(55424200)، معراج (55472434) و فیض(55312217) کسب اطلاع نمایند.

 

انتهای خبر/


نظرات کاربران