سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

30 خرداد 1402 10:25 624 بازدید

بعد از ۱۲ روز رقابت:

قهرمان دومین دوره مسابقات والیبال هیئات مذهبی شهرستان کاشان مشخص شد

قهرمان دومین دوره مسابقات والیبال هیئات مذهبی شهرستان کاشان مشخص شد

دومین دوره مسابقات والیبال هیئات مذهبی شهرستان کاشان، یادبود شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید کاشان با قهرمانی تیم هیئت شاهزاده علی اصغر(ع) چهارباغ فین به پایان رسید.

مسابقات والیبال هیئات مذهبی شهرستان کاشان با حضور ۱۶ تيم در چهار گروه چهار تیمی، طی همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی کاشان از تاریخ ۱۶ الی ۲۶ خرداد ماه ۱۴٠۲ در سالن ورزشی شهرک ۲۲ بهمن پیگیری و مراسم اختتامیه این رقابت‌ها ۲۷ خرداد ماه با برگزاری فینال بین دو تیم هیئت شاهزاده علی اصغر(ع) چهارباغ فین و هیئت حضرت ابوالفضل (ع) نیاسر برگزار شد.

در بازی‌های نهایی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری، مسئولین نهادهای دولتی و قهرمانان ورزشی کاشان در سالن ورزشی ۷ مهر انجام شد، تیم هیئت شاهزاده علی اصغر(ع) چهارباغ فین توانست در دو ست متوالی به برتری و مقام قهرمانی دست یابد و تیم هیئت حضرت ابوالفضل (ع) نیاسر به مقام دوم و تیم هیئت عزاداران حضرت ابوالفضل (ع) لتحر به مقام سوم رسید.

در پایان این مسابقات که با حمایت حامیان ورزش والیبال انجام شد، به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۷٠ میلیون ، ۴٠ میلیون و ۲٨ میلیون ریال جوایز نقدی و همچنین مدال، لوح تقدیر و جام قهرمانی اهداء شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در حاشیه این رقابت‌ها، هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقا آمادگی جسمانی نیروهای جوان و هیئتی و همچنین افزایش شور و نشاط بیشتر در میان این قشر از جامعه برشمرد.

محمدعلی فرجی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بر اهمیت تلفیق معنویت و ورزش تاکید و ابراز امیدواری کرد: این هیجان و رقابت سالم بتواند انسجام بیشتری برای این قشر ایجاد کند و اعضای هیئت‌ها بتوانند با شور و نشاط معنوی که دارند در کنار ورزش، فعالیت‌های خود را نیز انجام دهند.


نظرات کاربران