سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

22 بهمن 1402 18:05 241 بازدید

با رویکرد بازگویی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی:

مدارس کاشان میزبان ویژه برنامه «ایرانِ جـان» شدند

مدارس کاشان میزبان ویژه برنامه «ایرانِ جـان» شدند

با توجه به اینکه دهه فجر فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، امام راحل و رهبری و همچنین بازگویی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و گروه تخصصی تبلیغی مبشران حقیقت، همزمان با دهه فجر اقدام به برگزاری ویژه برنامه «ایرانِ جان» کرد. 

اساتید گروه تخصصی تبلیغی مبشران حقیقت در این ویژه برنامه با هدف گسترش و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی در میان دانش‌آموزان مقطع اول و دوم متوسطه به تبیین و تشریح فلسفه، مفاهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازند.

در حال حاضر این برنامه در مدارس امام جواد(ع)، میرزایی و عترت منطقه راوند و هنرستان کار و دانش دستمالچی اجرا شده و سلسله جلسات تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای کارگاه چند رسانه‌ای تاریخ استعمار و پاسخ به شبهات انقلاب اسلامی از جمله مواردی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود. 

ویژه برنامه «ایرانِ جان»  با همکاری آموزش و پرورش در مدارس مقطع اول و دوم متوسطه اجرا  شد تا دانش‌آموزان نیز با آگاهی از تفکر و اندیشه‌های اسلامی، در مسیر حفظ و صیانت از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب گام بردارند.


نظرات کاربران