سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

09 آذر 1401 23:34 1049 بازدید

مسابقات تنیس روی میز جشنواره با هم در اوج برگزیدگان خود را شناخت

مسابقات تنیس روی میز جشنواره با هم در اوج برگزیدگان خود را شناخت

در جریان برگزاری رقابت‌های دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی"با هم در اوج"مسابقات تنیس روی میز، ویژه آقایان و بانوان درسالن تنیس خلیج فارس مجتمع امام مهدی(عج) برگزار و نفرات برتر آن معرفی شدند.

این مسابقات در بخش آقایان با حضور ۱۶ نفر شرکت کننده در۴ گروه ۴ نفره بین توان یابان ناشنوا و کم توان جسمی ذهنی با قرعه کشی انجام شد که پس از ۲۵ بازی در مرحله مقدماتی اکبر براتی، سید مصطفی عرق‌بیدی، محمد حسین فرات‌مقدم وعلی رحیم‌زاده به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و در این مرحله با انجام ۴ بازی علی رحیم‌زاده، سید مصطفی عرق‌بیدی و اکبر براتی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 دربخش جانبازان این مسابقات نیز ۴ نفر شرکت کننده در یک گروه و به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که پس از انجام ۶ بازی سیدغلامعلی ناظمی مقام اول این مسابقات را کسب کرد.

 در بخش بانوان که با حضور ۹ نفر شرکت کننده در بخش ناشنوایان و کم توانان جسمی ذهنی و در یک گروه و بصورت دو حذفی انجام شد، پس از انجام ۱۶ بازی، مریم صفارنژاد به صورت آزاد، فرشته دنیادیده از موسسه خیریه و توان‌بخشی دختران هاجر و ریحانه دهقانی از هیات ورزش‌های کاشت حلزون و کم شنوا به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. 

درپایان مسابقات تنیس روی میز جشنواره"با هم در اوج" مهدیه بختیاری به عنوان بازیکن برتر این دوره از مسابقات معرفی شد.

جشنواره فرهنگی ورزشی«با هم در اوج» به مناسبت ۱۲ آذر ماه، روز جهانی معلولین، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره بهزیستی و هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین در قالب رقابت‌های مختلف ورزشی در منطقه فرهنگی تاریخی کاشان در حال برگزاری است.


نظرات کاربران