سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

11 اردیبهشت 1402 02:40 594 بازدید

با مشخص شدن نفرات برتر شاخه کلاسیک:

مسابقات کشوری اسکیت فری استایل در کاشان به پایان رسید

مسابقات کشوری اسکیت فری استایل در کاشان به پایان رسید

پرونده رقابت‌های کشوری اسکیت فری استایل شاخه بتل و کلاسیک در بخش بانوان و آقایان به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و هیئت اسکیت به ریاست مهدی نادعلی در دومین روز این مسابقات با شناخت نفرات برتر در شاخه کلاسیک در سالن ورزشی شهرک ۲۲ بهمن بسته شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به میزبانی شایسته کاشان در برگزاری رقابت‌های کشوری اسکیت با مجوز فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این مسابقات بهترین تبلیغ برای ورزش و فرصتی برای توسعه اسکیت در کاشان بود، برای برگزاری هر چه بهتر و مطلوب این مسابقات، آن هم به گونه‌ای که آبروی ورزش کاشان باشد، تمام تلاش خود را کردیم.

محمدعلی فرجی با بیان اینکه اسکیت کاشان در کشور از جایگاه ارزشمندی برخوردار است، افزود: در این دوره از رقابت‌ها که در ۵ رده سنی، زیر ۱۰ سال، ۱۰ تا ۱۲، ۱۲ تا ۱۵، ۱۵ تا ۱۹ و بالای ۱۹ سال در دستجات آزاد کشور با همکاری اداره ورزش و جوانان کاشان انجام شد، شاهد درخشش تیم اسکیت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به سرپرستی محسن بخشیان بودیم.

شایان ذکر است در دومین روز مسابقات کشوری اسکیت فری استایل در شاخه کلاسیک بیش از ۵۰ شرکت کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند که در بخش بانوان در رده سنی زیر ۱۰ سال، مبینا منعمی از سازمان فرهنگی کاشان، بهار نیک ملکی از اصفهان و رها مخیر از تهران عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال، هستی دارابی از سازمان فرهنگی کاشان، عارفه عسگری از قزوین و عارفه سادات حسینی پناه از سازمان فرهنگی کاشان جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال، کوثر صفری از سازمان فرهنگی کاشان، مهتا شکور از اصفهان، آیناز هدایتی از قزوین، در رده سنی سنی ۱۵ تا ۱۹ سال، عسل صادقی از تهران، ملیکا سپهری‌فرد از سازمان فرهنگی کاشان و فاطمه عسگری از قزوین و در رده سنی ۱۹ سال به بالا، مژده شعبانی، آتوسا سمیره شی و سارا امانی از تهران به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم مسابقات کلاسیک را کسب کردند.

در بخش آقایان رده سنی زیر ۱۰ سال، امیرحسین زرفرح، مهدی سمسار و سینا تک‌پر از سازمان فرهنگی کاشان، در رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال، رسا کشاورز از تهران، پارسا سیاری از سازمان فرهنگی کاشان و امیررضا برزگر از تهران، در رده سنی ۱۵ تا ۱۹ سال، ماهان دزفولی از سازمان فرهنگی کاشان، ایلیا جهان‌نیا از تهران و مرتضی بخشیان از سازمان فرهنگی کاشان و  در رده سنی ۱۹ سال به بالا، امیر آزاد فلاح، امیرمحمد طبرسی و محمدسینا بذری هر سه از تهران در جایگاه اول تا سوم مسابقه ایستادند. 

مسابقات کشوری اسکیت فری استایل شاخه بتل و کلاسیک ویژه بانوان و آقایان طی روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی کاشان در سالن ورزشی شهرک ۲۲ بهمن پیگیری شد.


نظرات کاربران