سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

06 آذر 1395 19:18 1878 بازدید

مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

مقابله با موج سوم جنگ نرم دشمن از مهمترین کارکردهای بسیج است

مقابله با موج سوم جنگ نرم دشمن از مهمترین کارکردهای بسیج است

مسئول معاونت سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: یکی از مهمترین کارکردهای بسیج مقابله با همین موج سوم جنگ نرم دشمن و خنثی کردن این هجوم همه جانبه و البته پیچیده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، حسینعلی رحیمی در جمع کارکنان این سازمان، اظهار کرد: مهم ترین وظیفه امروز آحاد جامعه تقویت تمام مولفه ها و شاخص هایی است که موجب ماندگاری بیش از پیش ارزش ها و آرمان های انقلاب می شود.
وی، بسیج را یکی از مولفه ها و عناصر ماندگاری انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بسیج نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در برهه پس از جنگ تحمیلی نیز نقش خود را در ماندگاری دستاوردهای نظام اسلامی به عنوان نخستین انقلاب شیعی با استقرار نظام ولایی پس از دوران حکومت کوتاه مدت ائمه اطهار(عهلیهم السلام) نشان داد.
مسئول معاونت سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان با تأکید بر توطئه آفرینی گسترده دشمنان علیه جمهوری اسلامی با ایجاد موج سوم جنگ نرم گفت: دشمنان با این موج قصد دارند ساختار و نظام اسلامی را تضعیف کرده و به خیال خام خود در معرض سقوط قرار دهند.
رحیمی، موج سوم جنگ نرم دشمن را دارای ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی عنوان و تصریح کرد: یکی از مهمترین کارکردهای بسیج مقابله با همین موج سوم جنگ نرم دشمن و خنثی کردن این هجوم همه جانبه و البته پیچیده است.
وی، «اتکال»، «اتکا» و «اعتماد» به خدای متعال را از مولفه های مهم یک بسیجی واقعی قلمداد و بیان کرد: نمونه بارز این مولفه در بسیجیان حزب الله لبنان آشکار است آنانی که هم در میدان مبارزه با تکفیری ها موفق به شکست استکبار شدند و هم در بعد سیاسی داخلی با معرفی و منتخب شدن نامزد مورد نظر خود در جایگاه ریاست جمهوری اسلامی توانستند با اراده و توکل به موفقیت دست یابند.
انتهای خبر/


نظرات کاربران