سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

10 اسفند 1401 10:38 434 بازدید

موج‌ ورزش ردیف مدرسه با تاکید بر انتقال پیام آموزش قوانین ترافیکی اجرا شد

موج‌ ورزش ردیف مدرسه با تاکید بر انتقال پیام آموزش قوانین ترافیکی اجرا شد

به منظور ترویج فرهنگ ورزش در بین دانش‌آموزان، ارتقا سطح نشاط و شادابی ، فرهنگ‌سرای بانو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، اقدام به اجرای برنامه«موج ورزش ردیف مدرسه»در مدرسه پسرانه شهدای انقلاب اسلامی کرد.

این برنامه با همکاری مدیریت ورزش و تندرستی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در قالب مسابقات جابجایی توپ، پرتاب توپ، طناب‌زنی، جابجایی استپ، عبوراز موانع، حلقه‌زنی، لی‌لی و پرتاب توپ در داخل سبد انجام شد.

علاوه بر تقدیر از برندگان رقابت‌های ورزشی، جانشین فرماندهی پلیس راهور با حضور در این رویداد فرهنگی ورزشی با طرح‌ سوالاتی با موضوع فرهنگ عبور و مرور از دانش‌آموزان برگزیده تقدیر و با توجه به پیش رو بودن سفرهای نوروزی که فرصتي مغتنم براي بازديد از مكان‌هاي جديد و رسيدن به نوعي آرامش در زندگي است بر رعايت نكات ايمني تاکید کرد.

سرهنگ محسن زارع با دعوت از دانش‌آموزان برای همکاری با پلیس از آن‌ها خواست همیار پلیس باشند و ضمن احترام به والدین، برای جلوگیری از حوادث رانندگی، در خصوص رعایت مواردی مانند صحبت با تلفن همراه، بستن کمربند ایمنی و … به آنها تذکر دهند تا سفري بي‌‌خطر در بهار طبیعت را رقم بزنند.


نظرات کاربران