سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

26 بهمن 1401 18:57 454 بازدید

بعد از ۲ روز رقابت :

نخستین جشنواره ورزش‌های‌ آبی در رشته شنا تشویقی به پایان رسید

نخستین جشنواره ورزش‌های‌ آبی در رشته شنا تشویقی به پایان رسید

ستین جشنواره ورزش‌های‌ آبی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در ۲ بخش دختران و پسران در رشته ورزشی شنا تشویقی با حضور بیش از ۳۵۲ نفر شرکت کننده در ۴ رشته کرال سینه، کرال پشت ،قورباغه و رشته پروانه در مجموعه ورزشی تفریحی استخر و سونای مروارید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

در دومین روز این مسابقات که در بخش پسران برگزار شد، پسران شناگر در ۷ رده سنی ۶ تا ۱۶ سال در قالب ۲۲ مسابقه و در رشته کرال سینه، کرال پشت ، قورباغه و در رشته پروانه با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات برتر اول تا سوم هر رشته، حکم، مدال قهرمانی و جایزه اهدا شد.
 
  روز نخست این رویداد ورزشی که با همکاری هیئت شنا، شیرجه و واترپلو و اداره ورزش و جوانان انجام شد، نیز به رقابت دختران شناگر، معرفی و تقدیر از برترین شرکت کنندگان اختصاص داشت. 

در پایان دومین روز از رقابت‌های نخستین جشنواره ورزش‌های آبی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران برگزار شد از پسران شناگر برتر تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است رقابت‌های واترپلو و طناب‌کشی نخستین جشنواره ورزش‌های آبی روزهای جمعه ۲۸ بهمن و جمعه ۵ اسفند ماه اجرا خواهد شد.


نظرات کاربران