سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

07 بهمن 1402 12:45 444 بازدید

در قالب جشنواره «تاج سرم» حاصل شد:

ورزش و نشاط ارمغان رقابت‌های پدر پسری

ورزش و نشاط ارمغان رقابت‌های پدر پسری

 به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) پدران و پسران کاشانی با شرکت در مسابقات تفریحی و هیجان انگیز جشنواره پدر پسری از برنامه‌های سازمان‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و‌ ورزشی شهرداری کاشان باهم به رقابت پرداختند.

 با توجه به نقش موثر فعالیت‌های ورزشی در ایجاد روحیه شور، نشاط و شادابی در جامعه، سازمان‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و‌ ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر اقدام به برگزاری جشنواره پدر پسری با عنوان «تاج سرم» کرد. 

 این برنامه با اجرای رضا کریمی و با حضور خانواده‌های کاشانی با رقابت در مسابقات ورزشی مختلف شامل: فریزبی، پرتاب حلقه، دوزپا و لِی‌لِی با دست و پا بین پدرها و پسرها در رده‌های سنی ۵ تا ۷، ۷ تا ۹ و ۹ تا ۱۱ سال در فرهنگ‌سرای مهر برگزار شد و اجرای عروسکی، مسابقه لباهنگ، اجرای لیوان چینی و دومینو به صورت نمادین و معرفی برگزیدگان از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

 ایجاد تعامل میان خانواده و صمیمیت بین پدر و پسر، ارتقا روحیه شاد و توجه به ورزش و سلامتی هدف از برگزاری این مسابقات عنوان شده است. 

 این برنامه افزون بر مسابقه‌های شاد و متنوع ورزشی با جشن و دورهمی خاطره انگیز خانوادگی همراه بود که علاوه بر ایجاد شور و نشاط در خانواده‌ها، تثبیت فرهنگ ورزش در بین آن‌ها را به ارمغان آورد.


نظرات کاربران