سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

21 اردیبهشت 1402 11:35 593 بازدید

به اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان :

ویژه برنامه گلستانه با معرفی جاذبه‌های طبیعی و کشاورزی منطقه لتحر اجرا شد

ویژه برنامه گلستانه با معرفی جاذبه‌های طبیعی و کشاورزی منطقه لتحر اجرا شد

همزمان با ماه اردیبهشت و در موسم گل و گلاب، ویژه برنامه«گلستانه»در قالبی متفاوت با معرفی جاذبه‌های طبیعی و کشاورزی منطقه لتحر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در بوستان ملت اجرا شد.

در این اتفاق فرهنگی و هنری که با برنامه‌های متنوع همراه بود و به صورت زنده از شبکه اصفهان نیز پخش شد، جمعی از اهالی منطقه لتحر، شهروندان کاشانی، مسافران و گردشگران حضور داشتند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان رویکرد سازمان در ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی در جامعه، به حضور گردشگرانی که در فصل بهار به کاشان سفر می‌کنند، اشاره کرد و شناساندن ظرفیت‌ها و معرفی سطح توانمندی‌های مناطق کشاورزی کاشان از جمله لتحر، فین، حسن‌آباد و.. را از جمله اهداف برگزاری این برنامه برشمرد.

محمدعلی فرجی اظهار داشت: در این رویداد شهر تاریخی کاشان، صنایع دستی، محصولات کشاورزی و مناطق هدف گردشگری معرفی می‌شوند و انتظار می‌رود ویژه برنامه«گلستانه» علاوه بر ایجاد نشاط، رونق بخش فعالیت‌های کشاورزی و توسعه گردشگری باشد.

وی از برگزاری این برنامه در هفته‌های آتی در دیگر مناطق کاشان خبر داد و آن را فرصتی کم نظیر برای معرفی و عرضه محصولات بومی و مرغوب شهرستان کاشان به گردشگران و مهمانان دانست .

در سیزدهمین هفته برنامه تلویزیونی «گلستانه» که همواره فضای شادی دارد، امید جهان به عنوان خواننده، سیروس حسین‌فر برای اجرای استندآپ و امیرحسین حداد(آق حسین) به عنوان کمدین و همچنین اکبر اسماعیل‌پور دیپلمات پیشین ایران در نیکاراگوئه به عنوان مهمان حضور داشتند.


نظرات کاربران