سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

05 اسفند 1395 07:40 2836 بازدید

در قالب دو برنامه ورزشی فرهنگسرای المهدی(عج) صورت گرفت

پیاده روی سه کیلومتری بانوان راوندی/ «یک هفته، یک مسابقه، یک مدرسه» میهمان دبیرستان جوادیان شد

پیاده روی سه کیلومتری بانوان راوندی/ «یک هفته، یک مسابقه، یک مدرسه» میهمان دبیرستان جوادیان شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان،  در رقابت های  «یک هفته، یک مسابقه، یک مدرسه» دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه پسرانه جوادیان راوند در یک سری مسابقات تفریحی ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات که با عنوان «یک هفته، یک مسابقه، یک مدرسه» برگزار می‌شود، دانش‌آموزان توانستند قدرت تکنیکی و تاکتیکی خود را در آیتم‌های ورزشی مشخص شده به رخ یکدیگر بکشند.

دانش‌آموزان در یک رقابتی کاملا دوستانه و تفریحی با ویژه برنامه‌های ورزشی چون طناب زنی، عبور از مانع با توپ، دراز و نشست و روپایی توانستند مهارت خود را محک بزنند.

این مسابقات در تیم‌های سه نفره با آیتم ورزشی کمترین زمان در اجرای آن برگزار شد که در پایان به دوگروهی که زمان کمتری را به پایان رساندند جوائزی به رسم یادبود اهداء شد.

علی عسگری دانا، نوید کافی و مهدی منصوری به عنوان مقام نخست و امیرحسین نصیری، حسین توکلی و محمد شیخ‌مهری مقام دوم این مسابقات را کسب کردند.

*بانوان منطقه راوند مسیر سه کیلومتری بلوار حرم را با پای پیاده طی کردند

بانوان منطقه راوند مسیر سه

کیلومتری از فرهنگسرای المهدی(عج) به طرف امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) (بلوار حرم) را به مناسبت ایام فاطمیه با پای پیاده طی کردند.

این ویژه برنامه ورزشی با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی، افزایش شور و نشاط در بین بانوان، کاهش مشکلات ناشی از کم تحرکی بانوان و ایجاد روحیه سلامت توسط فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان بصورت هفتگی برگزار می شود.

قرائت دعای فرج، خواندن زیارت نامه، برپایی نماز جماعت، برگزاری مسابقه، قرائت دعای توسل و قرعه کشی اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا(س) از ویژه برنامه های این پیاده روی بود که با استقبال پرشور بانوان منطقه برگزار شد.

انتهای خبر/


نظرات کاربران