سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

07 فروردین 1396 10:09 1914 بازدید

در سالروز عروج خونین شهید اردهال

کاشانی ها با پای پیاده عازم کربلای ایران شدند

کاشانی ها با پای پیاده عازم کربلای ایران شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این آیین معنوی که با حضور شهروندان دارالمومنین و عاشقان مکتب آل الله  برگزار شد، شرکت کنندگان با پای پیاده به زیارت حرم مطهر فرزند امام پنجم شیعیان شتافتند.
حاضران در این برنامه معنوی، مسیر پیاده روی خود را از  آستان حضرت سلطان محمود بن امام محمد باقر(ع) آغاز کرده و تا حرم مطهر حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) ادامه دادند.
در این مراسم که در فضای معنوی خاصی برگزار شد ضمن برگزاری آیین کوهگشت خانوادگی، سوگواران حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) با دلی اندوهناک و چشمانی گریان حال و هوای نینوایی به کربلای ایران بخشیدند.
مادحین اهل بیت(علیهم السلام) به اجرای نوحه خوانی در وصف مظلومیت نخستین سفیر ولایت پرداختند و عزاداران این امامزاده واجب التعظیم برنامه سینه زنی را با شکوه خاصی برگزار کردند.
اجرای مراسم عزاداری در صحن حضرت علی بن امام محمد باقر(ع)پایان بخش این مراسم بود که با سلام به این امامزاده عظیم الشأن  به حسن ختام رسید.
شایان ذکر است این آیین به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری هیئت ورزش های همگانی و اتوبوسرانی و در قالب یکی از برنامه های دومین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان برگزار شد.
انتهای خبر/


نظرات کاربران