سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

26 مرداد 1399 14:21 836 بازدید

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان:

تابلونگاره حجمی آزادگان در کاشان به نمایش گذاشته شد

تابلونگاره حجمی آزادگان در کاشان به نمایش گذاشته شد

به مناسبت سالروز آزادی و بازگشت قهرمانانه آزادگان، تابلو نگاره حجمی با موضوع آزادگان و به سفارش فرهنگ‌سرای علامه فیض‌کاشانی این سازمان نصب و به نمایش عموم گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر فرهنگ‌‌سرای علامه فیض‌کاشانی ضمن پاسداشت 26 مردادماه روز غرور آفرین آزادی و بازگشت رزمندگان در اسارت رژیم بعثی عراق گفت: این تابلو نگاره حجمی با الهام از روحیه مقاومت و تسلیم ناپذیری آزادگان توسط محمد خاکی از هنرمندان کاشانی طراحی و در میدان معلم اجرا شده است.

سیدهادی مسعودی‌علوی افزود: این تابلونگاره از ترکیب یونولیت، کاغذ و سیم خاردار تشکیل شده و ابعاد آن 3*6 متر مربع می‌باشد که در نوع خود از اقدامات کم‌نظیر هنری ارزشی در دارالمومنین کاشان است.

وی، مقاومت را رمز پایداری و تسلیم نشدن بسیجیان روح الله در برابر خود کامگی بعثیان را نقش راه موفق و روشن آینده دانست و افزود: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با تکیه بر شعار نه به تسلیم از سد مشکلات پیش روی خود گذشتند.

مدیر فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی در پایان از تلاش‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و موسسه فرهنگی و هنری پیام آزادگان کاشان برای همراهی در این اثر ارزشمند تشکر کرد.

 

 

 


نظرات کاربران