سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، همزمان با دهه ولایت، اقدام به برگزاری برنامه« نوای هنر» در فرهنگسراهای تحت نظارت خود کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر فرهنگی هنری سازمان با اشاره به اینکه بیشتر فعالیتهای فرهنگی، هنری و اجتماعی سازمان تحت تاثیر بیماری کرونا تعطیل شده و یا بدون حضور مخاطب برگزار میشود ، اجرای زنده موسیقی سنتی در قالب برنامه« نوای هنر» را یکی از برنامههایی برشمرد که بدون حضور مخاطب با همکاری هنرمندان کاشان در فرهنگسراهای این شهر در حال برگزاری است.
بهنام اعتمادی، با اشاره به شرایط کنونی جامعه در مقابل کرونا و تاثیر برنامه های فرهنگی هنری به عنوان عاملی برای ارتقاء روحیه به مردم بیان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتهایم تا ضمن حمایت از هنرمندان و گروه های آسیب دیده هنری در ایام کرونا، به سهم خودمان امید به زندگی و روحیه نشاط و شادابی را به جامعه منتقل کنیم.
وی، احیای موسیقی سنتی را یکی دیگر از اهداف برگزاری این برنامه فرهنگی هنری برشمرد.

