سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

13 آبان 1395 00:37 1865 بازدید

به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان

1700 دانش آموز کاشانی از خط پایان «رهروان شهدا» گذشتند/13 ساله ها «قدم جای پای شهید» گذاشتند

1700 دانش آموز کاشانی از خط پایان «رهروان شهدا» گذشتند/13 ساله ها «قدم جای پای شهید» گذاشتند

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این همایش بزرگ یک هزار و 700 دانش آموز و نوجوان 13 ساله کاشانی به عنوان نمادی از یک هزار و 700 شهید دارالمومنین کاشان در رقابت دو همگانی شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این آیین فرهنگی ورزشی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، مسیر بلوار شهید معمار به طرف میدان جهاد و سپس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان را دویدند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با گرامیداشت هفته دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز،  نامگذاری 12 آبان ماه به عنوان روز ایثار و شهادت دارالمومنین کاشان را متذکر شد و عنوان کرد: این روز که یادآور تشییع پیکرهای مطهر 95 شهید گردان امام محمد باقر(ع) در سال 1373 است در شورای فرهنگ عمومی شهرستان به عنوان روز ایثار و شهادت نامگذاری شده است.

مجتبی رضازاده همچنین با پاسداشت یاد شهدای مدافع حرم، به مقام 29 شهید عرصه دفاع از حریم ولایت ادای احترام  کرد و دانش آموزان را رهروان راستین این مردان بزرگ نامید.

همچنین در پایان این همایش از 40 برگزیده رقابت دو همگانی با اهدای مدال و هدیه نقدی تجلیل شد و به 55  نفر از شرکت کنندگان در همایش نیز به قید قرعه جوایزی اهدا گردید.

شایان ذکر است همایش دو همگانی رهروان شهدا با عنوان 13 ساله ها و با شعار قدم جای پای شهید به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش، فرمانداری، فرماندهی انتظامی، سازمان آتش نشانی، اتوبوسرانی، اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش های همگانی، شورای هیئات مذهبی، جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و بسیج دانش آموزی برگزار شد.

 


نظرات کاربران