سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

01 شهریور 1397 11:55 906 بازدید

گل لبخند بر لبان خانواده های کوی مفتح نشست

جشنواره نشاط شهروندی همزمان با عید قربان در محلات کاشان میزبان خانواده ها شد

جشنواره نشاط شهروندی همزمان با عید قربان در محلات کاشان میزبان خانواده ها شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، شادیانه عید سعید قربان همزمان با جشنواره"نشاط شهروندی" به همت فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در کوی مفتح کاشان برگزار شد.

مدیر فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با اشاره به اینکه این برنامه یکی از سری برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است،تصریح کرد:جشنواره"نشاط شهروندی فرصتی را برای خانواده ها فراهم نموده تا در کنار یکدیگر، آخر هفته ی شاد و با نشاطی را داشته باشند.

سید رضا هاشمی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از ابتدای سال جاری تلاش نموده با برنامه های متعدد فرهنگی هنری و در قالب های گوناگون، فرهنگ شهروندی را گسترش دهد و جشنواره"نشاط شهروندی"یکی از این برنامه ها است که به عنوان ابزاری مهم برای انتقال مفاهیم فرهنگ شهروندی به شمار می رود.

وی یادآور شد: توجه به مباحث اوقات فراغت و نشاط شهروندان،اجرای ویژه برنامه ها در پارک ها ، بوستان ها و محلات مختلف توسط اداره فرهنگ شهروندی با همکاری فرهنگ سراهای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از جمله ویژگی های جشنواره"نشاط شهروندی"کاشان است که پیرامون آموزش مفاهیم شهروندی در"کاشان شهر پرنشاط" برگزار می شود.

مدیر فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افزود: خانواده های کوی مفتح در شادیانه عید سعید قربان آخر هفته ی شاد و با نشاطی را با برنامه ای شاد همراه هنرمندان محبوب شهر کاشان تجربه کردند.

گفتنی است،دکلمه خوانی توسط نونهال کاشانی، مولودی خوانی در مدح و منقبت مولا علی(ع)، مسابقه حضوری ویژه نوجوانان، اجرای موسیقی زنده و نمایش طنز از جمله برنامه های شادیانه عید سعید قربان در جشنواره"نشاط شهروندی"بود که توسط فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.


نظرات کاربران