سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

24 شهریور 1397 11:52 967 بازدید

بعد از سه ماه آموزش تنیسورها :

اختتامیه کلاس های تابستانه تنیس خاکی کاشان برگزار شد

اختتامیه کلاس های تابستانه تنیس خاکی کاشان برگزار شد

کلاس های ترم تابستان آکادمی تنیس کاشان که همزمان با فصل تابستان شروع شده بود طی برنامه ای  و با انجام مراسمی  در زمین های تنیس خاکی پارک آیت اله مدنی کاشان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، مراسم پایان فعالیت دوره های آموزشی تابستان تنیس خاکی با حضور بازیکنان و خانواده های آن ها برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولین و مدیران سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با اجرای توانمند مهدی سقاپولادی برگزار شد،مدیر عامل این سازمان ضمن تشکر و قدردانی از بهرام محمدی و سوسن سادات حسینی مربیان این رشته به خاطر تلاش های ایشان در برگزاری دوره های آموزشی، خطاب به تنیسوران گفت: هرچند که در مراسم اختتامیه دوره آموزش تنیس خاکی حضور دارید ولی باید این نکته را مد نظر قرار دهید که  آموزش و انجام رشته های مختلف ورزشی پایانی ندارد و این مراسم باید بهانه ای باشد که با انگیزه بیشتری برای آموزش این ورزش مهیج و جذاب گام بر دارید.

مرتضی والی زاده به افتتاح 4 زمین تنیس خاکی  در پارک آیت اله مدنی اشاره و یادآورشد: قرار است یکی از این 4 زمین تنیس خاکی برای بهره برداری بانوان در نظر گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود تیم های ورزشی در رشته های مختلف تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان که در سطح استان و کشور دارای رتبه های قهرمانی و نائب قهرمانی در لیگ های مختلف بوده اند امیدواریم شاهد رشد روز افزون رشته تنیس در کاشان با کسب عنوان قهرمانی در سطح کشور باشیم.

شایان ذکر است در این برنامه  به 33 نفر دختر و پسر نونهال ، نوجوان و جوان کاشانی که دوره مقدماتی تنیس را با مربیگری بهرام محمدی و سوسن سادات حسینی در فصل تابستان آموخته بودند گواهی پایان دوره اهدا و از نفرات برتر مسابقات  این رشته با اهدا مدال و لوح سپاس  وهمچنین از بازیکن اخلاق در هر رده سنی با اهدا تندیس آکادمی به همراه لوح ،تقدیرشد.

گفتنی است پایان بخش این برنامه انجام بازی دوستانه بین دو بازیکن از این آکادمی بود که بسیار مورد توجه خانواده ها و شرکت کنندگان در مراسم قرار گرفت.

لازم به ذکر است دوره آموزشی آکادمی تنیس کاشان طی 24 جلسه به صورت مقدماتی تحت نظارت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در زمین های تنیس خاکی پارک آیت اله مدنی برگزار شد.


نظرات کاربران