سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

25 آذر 1397 14:44 859 بازدید

آنچه در روز چهارم جشنواره ملی تئاتر مهر گذشت:

استقبال پرشور علاقه مندان به هنر نمایش در فرهنگ سرای مهر

استقبال پرشور علاقه مندان به هنر نمایش در فرهنگ سرای مهر

عقربه ها هنوز به خواب فکر می کنند، وقتی همه دیواریم، کسوف، فضانوردی و جدایی ناصر از سمیه برای اجرا در بخش صحنه ای، نمایش نامه خوانی و بخش خیابانی و محیطی از مهم ترین اتفاقاتی بود که در روز چهاردهم جشنواره به وقوع پیوست.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان ، چهارهمین روز از برگزاری این جشنواره  با اجرای دو نمایش صحنه ای، یک نمایش نامه خوانی و نیز اجرای دو نمایش خیابانی در حالی به پایان رسید که بسیار مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در چهارمین روز برگزاری جشنواره، در تالار مهربان فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در دو نوبت17:45و 19:30 دقیقه، نمایش"عقربه ها هنوز به خواب فکر می کنند" نوشته محمدرضا آریان فر به کارگردانی علیرضا شمس با موضوع دفاع مقدس کاری از هنرمندان اصفهان به روی صحنه رفت.

نمایش صحنه ای " وقتی همه دیواریم" عنوان نمایش دیگری است که به نویسندگی نیلوفر جهانگیر و کارگردانی مهدی سه دهی در دو نوبت 17:45 و 19:30 دقیقه با موضوع اجتماعی کاری از هنرمندان کاشان، میزبان مخاطبان  در تماشاخانه ماه شد.

نمایش خیابانی " فضانوردی در خیابان" به نویسندگی مصطفی جعفری و کارگردانی مریم دوستی ایرانی کاری از هنرمندان اصفهان دیگر اثری بود که با موضوع شهروندی در محوطه فرهنگسرای مهر و سطح شهر  اجرا و با استقبال پرشور شهروندان روبرو شد.

همچنین نمایش خیابانی "جدایی ناصر از سمیه" به نویسندگی و کارگردانی مهسا افتحی کاری از هنرمندان تفرش با موضوع ازدواج ناپایدار نیز طی دو سانس  در سطح شهر  و در محوطه فرهنگ سرای مهر میزبان علاقه مندان به هنر نمایش بود.

طبق گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در چهارمین روز از برگزاری این جشنواره،  نمایش نامه"کسوف" نوشته ایوب آقاخانی  و به کارگردانی سعید خسروی به مدت 40 دقیقه از کاشان خوانش شد.

گفتنی است چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان با تلاش فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 9 آذر ماه در کاشان آغاز و تا 3 روز دیگر ادامه دارد.


نظرات کاربران