به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري کاشان، در این جشنواره که با استقبال قابل توجه اهالی مسکن مهر کاشان نیز همراه بود مفاهیم مختلف مرتبط با هنجارهای آپارتماننشینی و فرهنگ همسایهداری در قالبهای نمایشی و سرگرمکننده به مخاطبان عرضه شد.
مدیر فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در ابتدای این مراسم، اظهار داشت: میتوان از شرایط و ظرفیتهای مناسب شهرک خاتم الانبیا در عرصههای مختلف به خصوص حوزه فرهنگ برای اجرای برنامههای گسترده فرهنگی و هنری بهره برد.
امیرسعید نبی با تقدیر از مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: بر طبق سیاست جدید مدیریت، تصمیم برآن شد که با مشاهده و درک عینی مشکلات و نیازهای شهروندان، برنامههای سودمند با رویکرد اجتماعی و جامعهمحور در دستور کار مجموعه های مختلف سازمان از جمله فرهنگسرای مهر قرار گیرد.
وی یکی از مسائل مبتلابه جامعه کنونی کاشان را موضوع آپارتماننشینی دانست و گفت: با توجه به ظهور بافتهای جدید و گسترش این نوع شیوه سکونت ضرورت آشنایی بیشتر با بایدها و نبایدهای آپارتماننشینی و رعایت بیش از پیش حقوق همسایگان امری ضروری به نظر میرسد.
این مسئول با تأکید بر کارآیی زبان هنر در امر فرهنگسازی نظیر اصول همسایگی در آپارتمانها گفت: با بکارگیری قالب جذاب و زیبای هنر به خصوص هنر نمایش میتوان نکات آموزشی لازم را در زمینه فرهنگ آپارتماننشینی و همسایگی را به بهترین شکل به مخاطبان ارائه کرد.
نبی، همچنین آمادگی فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان را برای ارائه خدمات فرهنگی و هنری مختلف به ساکنان شهرک خاتم الانبیا اعلام کرد.
در این جشنواره علاوه بر انجام مسابقات فرهنگی و سرگرمکننده، نمایشی با درون مایه طنز با محوریت چالشها و مشکلات آپارتماننشینی و اصول همسایهداری در این نوع سکونتها اجرا شد.

