سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

12 آبان 1395 14:40 1909 بازدید

پس از سه روز رقابت

ابن سینا و آقابزرگ صدرنشین جدول مسابقات والیبال دانش‌آموزی شدند

ابن سینا و آقابزرگ صدرنشین جدول مسابقات والیبال دانش‌آموزی شدند

سابقات ورزشی ویژه مدارس دخترانه به مناسبت روز دانش‌آموز با هدف ایجاد روحیه شاد و کشف استعدادها و توانمندی های دانش آموزان از نهم تا دوازدهم آبان ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این دوره از مسابقات که در رشته‌های والیبال، دوچرخه‌سواری، والیبال ساحلی و تنیس خاکی بین دانش‌آموزان برگزار شد، بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان با یکدیگر به رقابت ‌پرداختند.

مسابقات والیبال بین مدارس آقابزرگ «الف» و «ب»، ابن‌سینا، مازوچی، پیله‌وریان و صالحین برگزار شد که پس از یک رقابت دوستانه بین تیم‌های والیبال، مدارس مازوچی با ابن‌سینا، تیم ابن سینا صدرنشین جدول مسابقات شد و تیم‌های آقابزرگ «الف» با آقابزرگ «ب»، تیم آقابزرگ «ب» بر سکو ایستاد.

همچنین در رشته دوچرخه‌سواری تعداد 30 نفر از دانش آموزان ابتدایی دوره دوم مدرسه دخترانه آقابزرگ در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برتر نیز معرفی شدند. 

مسابقات ورزشی ویژه مدارس دخترانه به همت معاونت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با مشارکت آموزش و پرورش کاشان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد.


نظرات کاربران