سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

20 دی 1395 12:11 1673 بازدید

لغو و تعویق برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان

اجرای «مجلس نامه امیرکبیر»لغو شد/مسابقه آشپزی« غذای سالم » به هفته آینده موکول گردید

اجرای «مجلس نامه امیرکبیر»لغو شد/مسابقه آشپزی« غذای سالم » به هفته آینده موکول گردید

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان, به دنبال اعلام عزای عمومی و تعطیلی رسمی از سوی هیئت دولت اجرای برنامه های  این سازمان با تغییراتی روبرو گردید که به شرح ذیل اعلام می گردد:

*لغو اجرای نمایش مجلس نامه امیرکبیر در فرهنگسرای مهر

به دنبال اعلام معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر لغو تمام برنامه های هنری به مدت سه روز، اجرای نمایش مجلس نامه شبیه شهادت امیرکبیر که مقرر بود به مدت سه شب در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شود لغو گردید.

*تعویق مسابقه آشپزی غذای سالم فرهنگسرای المهدی(عج)

 مسابقه آشپزی غذای سالم نیز که قرار بود روز سه شنبه هفته جاری 21 دی ماه برگزار شود اجرای آن به دلیل اعلام تعطیلی رسمی از سوی هیئت دولت، به روز سه شنبه هفته بعد 28 دی ماه به تعویق افتاد.

متقاضیان می توانند غذاهای خود را در سه بخش پیش غذا، غذای سنتی ایرانی  و دسر از ساعت 16 تا 17:30 روز اجرای مسابقه(28 دی ماه) به فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان واقع در ابتدای بلوار حرم راوند کاشان ارائه کنند؛ شرکت کنندگان در این مسابقه همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55512034  تماس حاصل نمایند.

*لغو نشست شب شعر کانون نشر فرهنگ اسلامی کاشان

نشست شب شعر کانون نشر فرهنگ اسلامی کاشان که دوشنبه هر هفته با حضور شاعران و فرهیختگان عرصه علم و ادب در فرهنگسرای مهر برگزار می شود نیز امشب 21 دی ماه برگزار نمی شود.

 


نظرات کاربران