سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

07 مهر 1402 00:56 401 بازدید

در ادامه رقابت‌های ویژه سالمندان:

برندگان مسابقات دو و میدانی رقابت‌های جشنواره«تجربه، امید و نشاط» مشخص شدند

برندگان مسابقات دو و میدانی رقابت‌های جشنواره«تجربه، امید و نشاط» مشخص شدند

علاقه‌مندان رشته دو و میدانی در دو رده سنی ۶۵-۵۵ سال و ۶۵ سال به بالا در ادامه رقابت‌های ویژه سالمندان در جشنواره «تجربه، امید و نشاط» از سری برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در استادیوم ورزشی شهید ناصر فکری با هم رقابت کردند.

این مسابقات در دو بخش ۶٠ متر و ۱۲٠ متر با همکاری مربیان ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی برگزار شد که یوسف زاده، محمد فاطمی و علی ابوالفضلی در مسابقه ۱۲٠ متر، رده سنی ۶۵-۵۵ سال به ترتیب اول تا سوم شدند و حسن پایدار، اکبر نظری و رمضانی قمصری در مسابقه ۱۲٠ متر، رده سنی ۶۵ سال به بالا به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در مسابقه ۶٠ متر، رده سنی ۶۵-۵۵ سال نیز حسین ظرفی، یوسف زاده و عباس دوست توانستند جایگاه اول تا سوم را کسب کنند و حسن پایدار، اکبر نظری و اصغر جلوداریان نیز در مسابقه ۶٠ متر، رده سنی ۶۵ سال به بالا موفق شدند، عناوین اول تا سوم را کسب کنند.

افزایش نشاط و حضور حداکثری سالمندان در جامعه به عنوان گنجینه‌های شهر و ایجاد بستر مشارکت آنان در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی از جمله اهداف جشنواره «تجربه، امید و نشاط» عنوان شده است که با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، هیئت ورزش‌های همگانی و هیئت‌ها و کمیته‌های ورزشی در قالب رقابت‌های ورزشی در حال برگزاری است.


نظرات کاربران