سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

13 آبان 1395 13:41 1907 بازدید

همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

برگزیدگان مسابقه «نقش شیطان» اعلام شدند

برگزیدگان مسابقه «نقش شیطان» اعلام شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اسامی صاحبان آثار برتر مسابقه «نقش شیطان» در راهپیمایی دشمن شکن این روز اعلام شد.

در این مسابقه که به همت روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد کودکان و نوجوانان کاشانی در سه مقطع سنی نسبت به ارسال آثار خود با محوریت موضوعی جنایات استکبار جهانی به خصوص شیطان بزرگ علیه ایران اسلامی اقدام کردند.

شرکت کنندگان آثار خود را در رشته های نقاشی با گواش، مداد رنگی و پاستل و در قالب های  A4، مقواهای اشتنباخ (Steinbach))و فابریانو(Farbriano) ارائه کردند.

از میان آثار رسیده 400 اثر جواز شرکت در فرآیند رقابت این مسابقه را کسب کردند که در نهایت پس از بررسی های صورت گرفته توسط هیئت داوران، شش اثر حائز رتبه های برتر شدند.

بر این اساس در بخش خردسالان عرشا اکبری از دبستان آیت الله رضوی رتبه نخست را به خود اختصاص داد فاطمه کیوان پور از دبستان ولی عصر(عج)به جایگاه دوم رسید و امیرحسین غلامی از دبستان آیت الله رضوی سومین اثر برتر معرفی شد.

در رده سنی کودکان علیرضا معتمدی زاده از دبستان شهید فخار صاحب بهترین اثر اعلام شد و پس از آن محمدامین محلوجی یزدلی از دبستان شهید فخار و فاطمه سرنجی از دبستان صبح روشن عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

شایان ذکر است به صاحبان آثار برتر همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی جوایز نقدی ارزنده ای از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اهدا گردید.

انتهای خبر/


نظرات کاربران