سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

07 مرداد 1396 13:53 1694 بازدید

در دیداری خیرخواهانه صورت گرفت

تساوی پرگل هنرمندان و فوتسالیست های کاشانی در «یک شهر کرامت»

تساوی پرگل هنرمندان و فوتسالیست های کاشانی در «یک شهر کرامت»

دیدار دوستانه تیم های هنرمندان ایران و منتخب کاشان با تساوی پرگل به پایان رسید.

 به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این دیدار خیرخواهانه که در قالب جشن یک شهر کرامت و به منظور کمک به جامعه نابینایان و کم بینایان کاشان برگزار شد تیم های هنرمندان ایران و منتخب کاشان به تساوی پرگل 6 بر 6 دست یافتند.
در پیش از این دیدار، برنامه های دیگر این جشن با محوریت حضور نابینایان و کم بینایان و البته هنرمندان برگزار شد؛ در ابتدای این جشن محمدطه خاوری به نوایی دلنشین به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.
در ادامه گروه هنری تیام که اعضای آن را روشندلان کاشانی تشکیل می دهند برنامه خود را با مهارت خاصی اجرا کردند که مورد تشویق حاضران به ویژه هنرمندان قرار گرفت.
در ادامه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، با تبریک دهه کرامت، هدف از برگزاری این جشن و این دیدار ورزشی را یادآوری مسئولیت جامعه نسبت به معلولان دانست و اظهار کرد: از حدود یک ماه پیش جلسات و برنامه ریزی های مستمری برای اجرای این مراسم صورت گرفته است تا دین خود را به جمعیت شریف نابینایان و کم بینایان کاشان تا حدی ادا کرده باشیم.
مجتبی رضازاده همچنین از جامعه فوتبال و ورزشکاران شهرستان که همگام به هنرمندان و مسئولان فرهنگی حوزه مدیریت شهری به یاری نابینایان و کم بینایان شتافتند نیز قدردانی کرد.
سپس نوبت به هنرمندان رسید تا از حس و حال خویش از حضوردر کاشان و کمک به روشندلات کاشانی سخن بگویند؛ محمد مختاری، حسین سلیمانی، مجتبی ظریفیان( عمو مهربان) و مرتضی از جمله هنرمندانی بودند که از انگیزه و احساس و همچنین تجارب شان نسبت به موضوع نابینایی سخن گفتند.
اما ورزشکاران هم مشتاقانه حضورشان در این دیدار را با کلمات توصیف کردند؛ کاظم محمدی، محمد منصوری و مهدی صالح پور نام های آشنای نه چندان سال های دور مستطیل سبز و سالن فوتسال در رده ملی بودند که ضمن تقدیر از میزبانی شایسته کاشانی ها، خواستار نگاه ویژه تر به معلولان جسمی وحرکتی شدند.
احسان غیبی و علی یاریار نیز از خواننده هایی بودند که به اجرای آثار موسیقایی خود پرداختند.
اما حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران نیز در این مراسم، با یادآوری رسالت سنگین جامعه و مسئولان نسبت به معلولان، عنوان کرد: در صورت کسب میزبانی مسابقات جهانی هنرمندان، آن را تقدیم نابینایان کاشانی می کنیم.
جشن یک شهر کرامت به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری جامعه نابینایان و کم بینایان و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان برگزار شد.
انتهای خبر/


نظرات کاربران