سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

08 دی 1395 08:30 2158 بازدید

در پايان مرحله مقدماتي گروه اول ليگ دسته يک واليبال جوانان كشور

تيم واليبال جوانان فرش محتشم كاشان قهرمان شد

تيم واليبال جوانان فرش محتشم كاشان قهرمان شد

اصغر دقيق سرپرست مسابقات بعد از پايان اين مسابقات گفت: در گروه اول مرحله مقدماتي ليگ دسته يک واليبال جوانان كشور كه با حضور تيمهاي فرش محتشم كاشان، لاستيك بارز كرمان، گل گهرسيرجان، هتل بختياري ورامين و كريمه قم به ميزباني هيات واليبال كاشان طي 5 روز در سالن تختي كاشان برگزار شد تيم فرش محتشم كاشان با غلبه بر حريفان خود در صدر جدول گروه قرارگرفت و به دور دوم اين مسابقات صعود كرد.

دقيق گفت: تيم جوانان فرش محتشم كاشان در آخرين ديدار خود موفق شد تيم گل گهر سيرجان را با نتيجه 3 بر يك شكست دهد و 4 پيروزي و بدون شكست با اقتدار به  مقام قهرماني گروه اول اين مسابقات رسيد و به دور دوم اين مسابقات صعود كرد.

 به گفته وي، در ديدار ديگري كه در آخرين روز اين مسابقات برگزار شد تيم لاستيك بارز كرمان موفق شد با نتيجه 3 بر صفر تيم هتل بختياري ورامين را مغلوب كند و عنوان سوم گروه را كسب كند.

سرپرست مسابقات، گفت: در پايان اين رقابتها بعد از تيم جوانان فرش محتشم كاشان، تيم جوانان كريمه قم به مقام دوم رسيد و تيم جوانان لاستيك بارز كرمان در مكان سوم جدول ايستاد.

 اصغر دقيق، گفت: تيم جوانان فرش محتشم كاشان در اين مسابقات با چهار پيروزي به ترتيب لاستيك بارز كرمان را 3  بر صفر شكست، كريمه قم را 3 بر 1 مغلوب كرد، بختياري ورامين را هم 3 بر صفر از پيش رو برداشت و در چهارمينو آخرين بازي خود موفق شد تيم گل گهر سيرجان را 3 بر 1 شكست دهد  و در صدر گروه قرار بگيرد.

 10 تيم در مسابقات ليگ دسته يک واليبال جوانان کشور شرکت دارند که رقابت هاي مرحله مقدماتي خود را در دو گروه آغاز کردند و از هر گروه سه تيم برتر به مرحله نهايي صعود مي كنند.

 در گروه  اول ايم مسابقات که به ميزباني هيات واليبال کاشان برگزار شد، تيم فرش محتشم کاشان با تيمهاي كريمه قم، لاستيک بارز کرمان، گل گهرسيرجان، و بختياري ورامين هم گروه بود.

منبع: پورتال خبری کاشان


نظرات کاربران