سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

04 آبان 1395 18:10 1727 بازدید

در مجتمع فرهنگی هنری شهر

دانش آموزان کاشانی لذت «روایتگری» و «کتابخوانی» را چشیدند

دانش آموزان کاشانی لذت «روایتگری» و «کتابخوانی» را چشیدند

کارگاه قصه گویی و کتابخوانی در مجتمع فرهنگی هنری شهر امروز با حضور جمعی از دانش آموزان کاشانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی کاشان، در این برنامه فرهنگی، جمعی از دانش آموزان مدرسه مهندس امینی این شهرستان در قالب اردوی نیم روزه در مجتمع فرهنگی هنری شهر حضور یافته و از بخش های مختلف این مجتمع بازدید کردند.

برگزاری ورزش همگانی، انجام بازهای فکری و خلاقانه به همراه کارگاه قصه گویی و آیین کتابخوانی برخی از برنامه های پیش بینی شده برای این میهمانی یک روزه فرهنگی بود.

در کارگاه قصه گویی، مجموعه ای از داستان های دینی با شیوه ای جذاب ارائه شد که با استقبال مخاطبان کودک نیز همراه گردید و «سرای اهل قلم» را به یکی از بخش های محبوب دانش آموزان کاشانی در این اردوی فرهنگی مبدل ساخت.

انجام بازی های فکری و مبتنی بر خلاقیت کودکان برنامه مورد اقبال دیگری بود که در این بازدید در «مکتب خانه» مجتمع فرهنگی هنری شهر اجرا شد و دانش آموزان را با انواع سرگرمی های مفید آشنا کرد.

دانش آموزان کاشانی در این اردوی فرهنگی از قسمت های دیگر مجتمع فرهنگی هنری شهر دیدن کرده و از خدمات غرفه های مختلف این مرکز بهره مند شدند.

همچنین در پایان این بازدید محصولات فرهنگی و نوشت افزارهای اسلامی ایرانی به شرکت کنندگان اهدا گردید.

شایان ذکر است مجتمع فرهنگی هنری شهر با هدف ترویج سبک زندگی مبتنی بر فرهنگ اسلامی ایرانی به عنوان یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان راه اندازی شده است.

انتهای خبر/


نظرات کاربران