سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

21 اسفند 1395 13:23 1851 بازدید

در قالب مسابقات تفریحی ورزشی

دختران دانش آموزان کاشانی در شهربانو به رقابت پرداختند

دختران دانش آموزان کاشانی در شهربانو به رقابت پرداختند

مسابقات تفریحی ورزشی ویژه دانش‌آموزان دختر کاشانی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در ادامه برگزاری ویژه برنامه فرهنگی ورزشی «هر هفته، یک مسابقه، یک مدرسه»، مسابقات «طناب‌زنی» و «لی لی» در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو با شور و نشاط دانش آموزان پر انرژی مدرسه دخترانه مازوچی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات حدود دانش‌آموزان در یک رقابتی کاملا دوستانه، سالم و تفریحی مهارت‌های تکنیکی خود را محک زدند و در پایان فاطمه محمدعلیزاده، آتنا اسماعیلی و فاطمه صنوبری توانستند بر سکوی نخست بایستند.

افزایش فعالیت حرکتی در مدرسه، نشاط و پویایی، ایجاد تفریحات سالم و مناسب دربین دانش آموزان، استعدادیابی، شادابی، مشارکت و همکاری، حس رقابت‌جویی و رفاقت از اهداف اساسی در برگزاری مسابقات ورزشی مدرسه‌ای است.

مشارکت هر مدرسه در اجرای طرح ورزشی «هر هفته، یک مسابقه، یک مدرسه» از ویژگی‌های برگزاری این مسابقات است چرا که کم‌تحرکی دانش‌آموزان و فعالیت‌های بدنی پایین آنها، وارد مرحله تازه‌ای شده است و کارشناسان تاکید می‌کنند که با بحرانی شدن فعالیت‌های کم بدنی، در یک دهه آینده دانش‌آموزان دچار مشکلات جدی تندرستی و سلامتی می‌شوند.

ویژه برنامه ورزشی «یک هفته، یک مسابقه، یک مدرسه» توسط ورزش بانوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با همکاری فرهنگسرای المهدی(عج) این سازمان و مدرسه دخترانه شهید مازوچی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد.

انتهای خبر/


نظرات کاربران