سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

07 شهریور 1396 02:00 2153 بازدید

در ادامه نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان

راه یافتگان به مرحله نهایی رقابت های والیبال بانوان مشخص شدند

راه یافتگان به مرحله نهایی رقابت های والیبال بانوان مشخص شدند

تیم های صعودکننده به مرحله نهایی رقابت های والیبال بانوان از منطقه پنج شهری مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در رقابت های والیبال در بخش بانوان از منطقه پنج شهری در نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان، تیم های صعودکننده به مرحله نهایی در دو رده سنی بزرگسال و زیر 18 سال مشخص شدند.
در رده سنی بزرگسال، تیم های محله شهرک و محله بلوار دانش از راوند به همراه تیم های محله قلعه و شهرک اصفهانی طاهرآباد به مرحله نهایی مسابقات صعود کردند.
این تیم ها در جدول هایی جداگانه در دو بخش  «راوند» و «طاهرآباد و خزاق» به مصاف حریفان رفتند و توانستند با غلبه بر تیم هایی مانند محله مهدیه و بلوار حرم راوند، محله شهرک المهدی و خواجه ملک طاهرآباد و محله بالا خزاق به مرحله پایانی راه یابند.
در رده سنی زیر 18 سال این مسابقات نیز تیم های محله مطهری، محله شهرک آزادگان و محله سادات از راوند، محله بالا، شهید رجایی و شهرک اصفهانی از طاهرآباد و محله پایین خزاق به مصاف هم رفتند که در نهایت محله بالا و شهید رجایی هر دو از طاهرآباد به مرحله نهایی مسابقات در این رده سنی صعود کردند.
نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان با حضور ورزشکاران در هفت رشته ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان و  در قالب رقابت 74 محله در پنج منطقه شهری حال برگزاری است.
انتهای خبر/


نظرات کاربران