سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

12 مهر 1395 11:58 2067 بازدید

به مناسبت روز جهانی سالمندان:

رقابت های مهیج و جذاب تفریحی ورزشی ویژه سالمندان در کاشان برگزار شد

رقابت های مهیج و جذاب تفریحی ورزشی ویژه سالمندان در کاشان برگزار شد

رقابت های مهیج و جذاب تفریحی ورزشی ویژه سالمندان و معلولین توسط معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری درمجتمع بهزیستی و توانبخشی سالمندان و معلولین گلابچی کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، رقابت های دوستانه و مهیج بین سالمندان و معلولین مجتمع بهزیستی و توانبخشی سالمندان گلابچی کاشان به مناسبت روز جهانی سالمندان با استقبال پرشور شهروندان، خانواده­های سالمندان و مسئولین شهرستان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات که طبق نظر پزشکان و کارشناسان این مجتمع از لحاظ سلامت جسمی و روحی مورد تائید بودند با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان به تمامی شرکت کنندگان در این مسابقات به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.

مسابقات «پرتاب حلقه» و «پنالتی گل کوچک» ویژه آقایان و «پرتاب حلقه» ویژه بانوان از جمله رشته های ورزشی بود که توسط حوزه ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اجرا شد.

این رقابت­ها که موجب نشاط، شادابی و سرزندگی، ایجاد روحیه خود باوری و خرسندی شرکت­کنندگان شده بود، با همکاری مجتمع بهزیستی و توانبخشی سالمندان و معلولین گلابچی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و همراهی گروه دل نوازان برگزار شد و در پایان با ذکر «السلام علیک یا اباعبدالله» به استقبال ماه محرم، ماه عزاداری سید و سالار شهیدان رفتند.

 


نظرات کاربران