سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

28 مرداد 1403 12:23 47 بازدید

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان:

رویکرد فرهنگی سازمان در مرز خسروی معرفی شهدای کاشان به زائران است

رویکرد فرهنگی سازمان در مرز خسروی معرفی شهدای کاشان به زائران است

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با تأکید بر معرفی شهدا در فعالیت‌های فرهنگی گفت: در ایامی که به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم با تأکید شهردار کاشان، مبنی بر ارائه خدمات فرهنگی به زائران امام‌ حسین(ع)، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با برپایی موکب در زمینه امور فرهنگی فعالیت می‌کند.

محمدعلی فرجی با بیان اینکه مراسم پیاده‌روی اربعین، فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است و نشر فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین برنامه‌های اربعین حسینی است، افزود: بر این اساس همکاران ما در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اقدام به برپایی موکب فرهنگی با پیوست شهدایی به منظور معرفی شهدای کاشان در مرز خسروی کرده‌اند. 

وی افزود: هدف از برپایی و برگزاری این موکب، ارائه خدمات فرهنگی به زوّار است؛ خدماتی که مبنای آن معرفی شهدای کاشان و  در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان است که این موکب برای آن برپا می‌شود و انشالله زائران اباعبدالله حسین (ع) با پیاده‌روی به نیابت از شهدا، ثواب آن را به روح بزرگ شهیدان هدیه کنند.

فرجی خاطر نشان کرد: در این راستا تمثال مبارک سید الشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ۱۸۲۴ شهید دارالمومنین کاشان به‌ صورت پوستر چاپ شده تا همراه با دیگر اقلام فرهنگی در میان زائران توزیع کنیم.

رئیس سازمان اظهار داشت: همکاران ما در این موکب به مدّت ۲ هفته در مرز خسروی فعالیت می‌کنند که علاوه بر امور فرهنگی و توزیع اقلام فرهنگی، پذیرایی نیز انجام می‌شود.


نظرات کاربران