سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

26 مرداد 1402 22:38 382 بازدید

با رقابت‌های انفرادی بین شهروندان ارشد:

سوت مسابقات نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سالمندان در کاشان زده شد

سوت مسابقات نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سالمندان در کاشان زده شد

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی« تجربه‌،امید و نشاط» ویژه افراد سالمند از برنامه‌های مدیریت ورزش و تندرستی سازمان ‌فرهنگی، ‌اجتماعی ‌و ‌ورزشی شهرداری کاشان با حضور ۱۴۱ نفر از بانوان و آقایان ۵۵ سال به بالا که پیش‌تر در مسابقات انفرادی این رویداد ثبت نام کرده بودند، شروع شد.

در بخش انفرادی این جشنواره ۳۵ بانوی علاقه‌مند با حضور در مجموعه مهربانو در رشته‌های دارت، دال پلان، پرتاب حلقه و لیوان چینی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در رشته دارت مریم مهندسیان، سمیرا رجایی و منیره سادات میرابراهیمی، در رشته دال پلان، فاطمه مس‌تراش، اکرم سادات سیدی و فاطمه حاجی قاسمی به ترتیب اول تا سوم شدند.

 در رشته پرتاب حلقه، زهرا ملایی، مرضیه مژگانی و فاطمه گشتاسب و در رشته لیوان چینی، فاطمه مجدی، اکرم کرمعلی و اعظم سلیمانی موفق به کسب عناوین نخست تا سوم شدند.

در رقابت‌های انفرادی در بخش آقایان که با شرکت ۱٠۶ شهروند ارشد پیگیری شد در رشته دارت احسان شاکریان اول و محمد فاطمی و علیرضا سیاح  به صورت مشترک مقام دوم را به دست آوردند و احمد کمالی، حسین سعادت آباد و عباس دیمکار به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را در دال‌پلان به خود اختصاص دادند و در مسابقات لیوان چینی، مسعود محمودزاده و حسن کچویی به صورت مشترک اول و محمد فاطمی و مرتضی جمالی به صورت مشترک دوم شدند .

این جشنواره با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.


نظرات کاربران