سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

12 شهریور 1396 12:04 1895 بازدید

با راهیابی 4 تیم دیگر

فهرست صعودکنندگان به مرحله نهایی رقابت های گل کوچک کامل شد

فهرست صعودکنندگان به مرحله نهایی رقابت های گل کوچک کامل شد

با مشخص شدن چهار تیم صعودکننده از مناطق یک و سه شهری، فهرست تیم های راه یافته به مرحله نهایی مسابقات گل کوچک نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان کامل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در ادامه رقابت های گل کوچک نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان، تیم های صعودکننده از گروه های مقدماتی مناطق یک و سه شهری مشخص شدند تا جمع تیم های حاضر در مرحله نهایی به 12 تیم رسیده و فهرست راه یافتگان به آخرین مرحله این رقابت ها تکمیل شود.
در مرحله مقدماتی این رقابت ها از منطقه یک، تیم های محله پشت مشهد،  آیت الله کاشانی(ره)،  پنجه شاه و ملک آباد در گروه نخست و تیم های محله آیت الله طالقانی(ره)، امام خمینی(ره)، محله 14 معصوم و آزادگان در گروه دوم قرار داشتند که پس از تعیین دو تیم صعودکننده از هرگروه در نهایت تیم های محله امام خمینی(ره) و آزادگان  با برتری برابر  تیم های محله پشت مشهد وملک آباد میهمان مرحله نهایی شدند.
در سمت دیگر نیز تیم های محله شهید خدابنده حسن آباد، ملامحسن،  جمهوری شهرک 22 بهمن و میدان سنگ به همراه نمایندگان محله انقلاب شهرک 22 بهمن، پایین لتحر، شهید معمار حسن آباد و شاهد شهرک 22 بهمن در گروه های جداگانه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم های محله شاهد و پایین لتحر راه با برتری مقابل تیم های محله میدان سنگ و ملامحسن، حاضران در مرحله نهایی از منطقه سه شهری لقب گرفتند.
شایان ذکر است پیش از این صعود تیم های محله بالا و مسجد از خزاق، پاچنار و آسیاب قاضی از راوند،نوش آبادی ها میدان ولیعصر(عج)، انصارالحسین(ع) زیدی، امام هادی(ع) شهرک خاتم الانبیا(ص)و شهرک امیرالمومنین(ع) به مرحله نهایی رقابت های گل کوچک نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان مشخص شده بود.

انتهای خبر/


نظرات کاربران