سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

06 مهر 1396 12:36 1442 بازدید

در ادامه نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان

فینالیست های مسابقات والیبال بانوان مشخص شدند/ مصاف «امیرکبیر» و «بلوار دانش» در دیدار پایانی

فینالیست های مسابقات والیبال بانوان مشخص شدند/ مصاف «امیرکبیر» و «بلوار دانش» در دیدار پایانی

معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری دیدار پایانی مسابقات والبیال بانوان نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان بین تیم های محله امیرکبیر و بلوار دانش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، سجاد مظفری تبار با اعلام این خبر اظهار کرد: با انجام 14 بازی در مرحله نهایی این دوره از مسابقات در رده سنی بزرگسالان، تیم های محله امیرکبیر و بلوار دانش به دیدار به پایانی راه یافتند.

 وی، به برگزاری مرحله نهایی مسابقات والیبال زیر 18 سال نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این رده سنی، محله‌ سیدهای حسن‌آباد و جمال‌آباد توانستند دیدار پایانی مسابقات را برگزار می کنند.

معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری دیدار پایانی مسابقات والیبال بانوان نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان در سالن ورزشی پوریای ولی خبر داد و افزود: این رقابت ها؛ عصر امروز ششم مهرماه در دو رده سنی برگزار می شود.

به گفته وی، در دیدار رده بندی این مسابقات نیز تیم های محله‌ میدان امیر و پامنار برای کسب عنوان سومی به مصاف یکدیگر می روند.

مظفری تبار با اشاره به بهره گیری از ظرفیت پیشکسوتان ورزشی برای برگزاری مسابقات متذکر شد: در این دوره از مسابقات داورانی از آموزش و پرورش عهده دار قضاوت مسابقات هستند.

شایان ذکر است نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با حضور ورزشکاران در هفت رشته ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان در حال برگزاری است.

انتهای خبر/


نظرات کاربران